האיטלקים בהלם: נוסעים של טיסות מאיטליה לא הורשו להיכנס לארץ בגלל הקורונה

רשות האוכלוסין לא התירה לנוסעים זרים שהיו על שתי טיסות מאיטליה להיכנס לארץ - רק הנוסעים הישראלים הורשו להיכנס • משרד החוץ האיטלקי: מבקשים הבהרות על איסור כניסת אזרחינו
יוני גרין
ב' אדר התש"פ / 27.02.2020 15:34

מטוס שהגיע לישראל מברגמו שבאיטליה נחת בנתב”ג בשעה 12:55 בצהריים (חמישי) – אולם רק הנוסעים הישראלים שהיו בטיסה ירדו מהמטוס וקיבלו הנחיות ממשרד הבריאות,

לעומתם, 25 נוסעים זרים – 19 מהם איטלקים והיתר מחזיקי אזרחויות שונות – נותרו במטוס וסורבה כניסתם לישראל, בהתאם להחלטת שר הפנים, אריה דרעי.

המטוס ימריא בחזרה לברגמו בקרוב ועליו 25 הנוסעים שנחתו + 119 נוסעים אחרים היוצאים מישראל, רובם איטלקים.

בנוסף נמסר כי 23 נוסעים שנחתו בנתב”ג מונציה וממילאנו בטיסת איזיג׳ט לא יורשו להיכנס לישראל, והם יטוסו חזרה בקרוב.

בעקבות ההנחייה החדשה, משרד החוץ האיטלקי ביקש הבהרות.

כפי שדווח בחרדים 10, שר הפנים אריה דרעי הודיע מוקדם יותר היום על צו איסור כניסה של זרים שהגיעו מאיטליה למדינת ישראל בכלל המעברים.

במקביל קבע משרד הבריאות כי ישראלים שחזרו ב-14 הימים האחרונים מאיטליה נדרשים להיכנס לבידוד ביתי בדומה לישראלים שחזרו ממדינות מזרח אסיה.

מנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב הודיע היום על חולה מאומת ראשון בנגיף קורונה בישראל. מדובר באדם שחזר מאיטליה וחש ברע.  הוא אושפז בבידוד בבית החולים תל השומר.

ממשרד הבריאות נמסר כי החולה הגיע בטיסת 382 של אל על ממילאנו ב-23 בפברואר, ועל כל מי שהיה בטיסה להיכנס באופן מיידי לבידוד בית למשך 14 יום ממועד הנחיתה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות