ליברמן: אמליץ לנשיא עלינו, אני היחיד שיכול לעמוד מול נתניהו

בשיחות עם אנשיו של יו"ר ישראל ביתנו עולה: לא ימליץ על אף מועמד • הצהיר: "יש יותר מאופציה אחת להרכיב ממשלה ואנחנו לא מחכים ליום הבחירות, פועלים כבר עכשיו" • טוען: "המגעים בין כחול לבן לחרדים, דרך הקבוצה הליטאית, לא נפסקו אף לא לרגע אחד גם היום, כולל היום"
יוני גרין
ב' אדר התש"פ / 27.02.2020 14:14

מה רוצה יושב ראש ישראל ביתנו? בריאיון לאתר אינטרנט בשפה הרוסית אותת אביגדור ליברמן, המהווה לשון מאזניים, על מהלכיו אחרי הבחירות.

“אמליץ לנשיא על ישראל ביתנו ועל העקרונות הבסיסיים שלנו”, אמר.

בהמשך הריאיון נשאל שוב בעניין ההמלצה אצל הנשיא – והשיב: “תלוי בתוצאות, אך האדם היחיד שיכול לעמוד מול נתניהו הוא ליברמן”.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, בשיחות עם אנשיו עולה שלא ימליץ על אף מועמד.

בדף הפייסבוק שלו כתב ליברמן בצהרים (חמישי): “הליכוד וכחול לבן מנהלות קמפיין גוועלד היסטרי שמנצח בנוק-אאוט את ההיסטריה סביב וירוס הקורונה. אבל הגוועלד האמיתי יקרה ב-3 במרץ כאשר גנץ ונתניהו ינסו לקבוע שיא עולמי בריצה אחרי החרדים.

“אגב, המגעים בין כחול לבן לחרדים, דרך הקבוצה הליטאית ביהדות התורה, לא נפסקו אף לא לרגע אחד גם היום, כולל היום”.

הבוקר אמר ליברמן בריאיון לירון דקל ברשת ב כי הוא כבר פועל להקמת ממשלה בלי נתניהו. “ההכרעה היא לא מי ראש ממשלה אלא מה סדר העדיפויות”, הסביר.

לדבריו, “אנחנו רוצים קואליציה לאומית וליברלית, עם סדר עדיפויות ברור. בלי הרשימה המשותפת, ש”ס, נתניהו ויהדות התורה – יש בכנסת 90 חברי כנסת. יש יותר מאופציה אחת להרכיב ממשלה ואנחנו לא מחכים ליום הבחירות, פועלים כבר עכשיו.

“יותר מרבע מאנשי הליכוד הצביעו במחאה נגד נתניהו, לא צריך יותר מזה”.

גם אתמול התייחס ליברמן לאפשרויות להקמת ממשלה אחרי הבחירות, ואמר שיקים ממשלה ללא נתניהו. בוועידת מעריב עסקים טען: “אנחנו מוכנים ליום שאחרי הבחירות, יהיו לנו 61 מנדטים בלי נתניהו, דרעי וליצמן”. הוא פסל גם את האפשרות לממשלת אחדות.

בריאיון לאתר N12 שלל כל אפשרות של הקמת ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת:: “לא נשב בשום ממשלה שתהיה תלויה איכשהו – מבחוץ או מבפנים, בעד או בהימנעות – באיימן עודה ובאחמד טיבי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות