גנץ: נתניהו מתכוון לשבש את יום הבחירות • הליכוד: נראה לא רגוע

יו"ר כחול לבן תקף את ראש הממשלה וטען כי הוא מתכוון לשבש את יום הבחירות: "איבדת את זה ואתה לא ראוי להיות ראש ממשלה אפילו יום אחד נוסף. אני איתך לא אשב" • הליכוד בתגובה: "גנץ פשוט לא יכול. אנו קוראים לו להירגע, לשתות כוס מים ולהגיע לעימות. לא להתבכיין ולא להשתולל"
אריה ריבקינד
א' אדר התש"פ / 26.02.2020 21:18

יו”ר כחול לבן בני גנץ תקף הערב (רביעי)  במילים חריפות במיוחד את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

גנץ האשים כי נתניהו מתכוון לשבש את יום הבחירות והתייחס גם לדברים של ראש הממשלה נגדו.

“ב-17 למרץ אתה הולך לשבת על ספסל הנאשמים, בהקראת כתב האישום, תחת הכותרת ‘מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו’ ובמערכת הבחירות אתה פתחת במתקפה של ‘בנימין נתניהו נגד מדינת ישראל’.

“אתה מאשים את גבי, רמטכ”ל לשעבר שלחם במשך שנים רבות למען ביטחון ישראל, אתה שהצעת לו את תפקיד שר הביטחון. אתה מאשים אותו בהקלטות מפוברקות ובשנאה לאחינו הדרוזים? אתה, שניסית לשבור את ברית הדמים בינינו, שלא היית מוכן להכניס תיקון קטן בחוק הלאום או להוסיף חוק לשוויון עבורם?

“אתה, שהארכת את כהונתי כרמטכ”ל וקיבלת ממני דיווחים בלילות מורטי עצבים – מפיץ עליי שקרים והמצאות מוחלטות? הרי רק לפני שנה וחצי הצעת לי להצטרף לליכוד ולהיות שר הביטחון שלך. רק לפני חודשיים, קראת לי לשותפות והצעת לי להיות ראש ממשלה אחריך. נתניהו – איבדת את זה ואתה לא ראוי להיות ראש ממשלה אפילו יום אחד נוסף. אני איתך לא אשב”.

גנץ גם טען שנתניהו ינסה לשבש את יום הבחירות: “אני יודע כבר על כוונה של נתניהו לשבש את יום הבחירות. הוא עשה זאת בהודעות סמסים ובסרטונים שקריים, ובבחירות הקרובות הוא יעשה זאת בדרכים מתוחכמות בהרבה. אני קורא לוועדת הבחירות להתכונן ולהיערך – טכנולוגית, כוח אדם וארגון מתאים. אני דורש מיו”ר ועדת הבחירות להבטיח את תקינות יום הבחירות. הם משקרים, ואני בטוח שעד הבחירות הם ימשיכו מדי יום לשקר”.

בליכוד הגיבו למתקפה החריפה: “גנץ נראה מאוד לא רגוע הערב. אנחנו קוראים לו להירגע, לשתות כוס מים ולהגיע לעימות. לא להתבכיין ולא להשתולל. פוליטיקה זה תחום קשה, תפקיד ראש ממשלת ישראל – קשה הרבה יותר. גנץ פשוט לא יכול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות