בגלל בהלת נגיף הקורונה: בית הדין הרבני אסר על אם להיפגש עם ילדיה

אב הגיש בקשה דחופה לבית הדין הרבני כדי שיינתן צו מניעה האוסר על אם להפגש עם ילדיה בשל החשש מהמחלה • בית הדין נענה לבקשה - ואסר על האשה להופיע אישית בבית הדין, בכל תקופת הבידוד
יוסף גרינבוים
א' אדר התש"פ / 26.02.2020 17:53

לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה העולמי, מגיע החשש גם אל בית  הדין הרבני: בימים אלו הוגשה לראשונה במעמד צד אחד, בקשה דחופה לצו מניעה האוסר על אם להפגש עם ילדיה בשל החשש מהמחלה.

בית הדין הרבני האיזורי בתל אביב, נעתר לבקשתו של אב למתן צו המונע מאישתו לשעבר, שעתידה לחזור היום -(רביעי) מתאילנד, להיפגש עם ילדיה.

הצו הוצא בטרם נחתה האשה בישראל.

בית הדין פסק כי על האם חל איסור של כל מגע או התקרבות לילדים למשך 15 ימים, ורק לאחר שתמציא אישור רפואי מוסמך שהיא אינה נשאית המחלה תורשה לפגוש את ילדיה.

עוד קבע בית הדין הרבני כי הוא אוסר על האשה להופיע אישית בבית הדין, בכל תקופת הבידוד.

עו”ד מגי הלפרין, המייצגת את האשה, אמרה בתגובה: “בסכסוכי גירושין מכוערים מנסה כל צד לנצל כל הזדמנות. במקרה זה הוגשה בקשה מיותרת לבית הדין שכן מרשתי מראש הודיעה לאב כי לא תסכן את בנותיה ותשהה בבידוד בהתאם להוראות משרד הבריאות.

“האב, שנמצא במלחמה אינסופית, הגיש את הבקשה למרות התחייבותה של האם. בכל מקרה, מרשתי פועלת בהתאם להנחיות – תשהה בבידוד משך 14 יום ולא תסכן את בנותיה ואף לא את עובדי בית הדין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות