הרב של ‘עוצמה’ סירב להיפגש עם נתניהו: בליכוד ‘הרימו ידיים’ ביאוש

הרב דב ליאור סירב לבקשה שהועברה מסביבת נתניהו אחרי שהבין כי מטרתו לשכנעו להורות למפלגה לפרוש • כתב לראש הממשלה: "אין שום מחיר בעולם שיכול לגרום לי לבטל את האידאולוגיה בה אני מאמין"
יוני גרין
א' אדר התש"פ / 25.02.2020 22:14

הרב דב ליאור, הסמכות הרוחנית של ‘עוצמה יהודית’, דחה היום (שלישי) את בקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו להיפגש עימו.

‏בימים האחרונים ניסו בסביבת נתניהו לתאם פגישה בינו לבין הרב ליאור, אולם מאחר והרב הבין כי נתניהו יבקש ממנו להורות ל’עוצמה’ שלא להתמודד בבחירות –  הוא החליט לסרב.

במכתב ששיגר לראש הממשלה, כתב הרב ליאור: “פנו אליי בשמך שאתה מעוניין לשוחח איתי בנוגע להמשך דרכה של מפלגת ‘עוצמה יהודית’, ולבקש שאני אפרסם מכתב הקורא לה לפרוש מההתמודדות בבחירות.

“אני מצטער מאוד שאיני יכול למלא את בקשתך לקרוא ל’עוצמה יהודית’ לפרוש, היות ואני רואה בה תנועה שמאמינה בעקרונות שאני דוגל בהם, ואין שום מחיר בעולם שיכול לגרום לי לבטל את האידאולוגיה בה אני מאמין”.

הרב הוסיף: “אני מאחל לך שתצליח במלאכת הרכבת הממשלה, ושזו תהיה ממשלה ימנית אמיתית, לכבודה של האומה ולכבודה של ארצנו השלימה ומיושבת יהודים לכל אורכה ורוחבה. עלה והצלח לטובת מדינת ישראל, והשם אלוקי מערכות ישראל יתן לך את הכוח והתבונה הנכונה לנווט את ספינת ישראל במים הסוערים”.

מוקדם יותר היום פורסם ב’כאן חדשות’ כי בליכוד “הרימו ידיים” מהניסיונות לשכנע את איתמר בן גביר ומפלגתו לפרוש מהמרוץ.

בכירים בליכוד טענו כי כל ההצעות והניסיונות שהעלו בפני בן גביר נדחו.

לדבריהם, אפסו הסיכויים לשכנע את עוצמה יהודית לפרוש ולכן אין טעם להמשיך לנסות. מעתה והלאה ינסו בליכוד להעביר מסר לציבור הבוחרים בימין לפיו הצבעה לעוצמה יהודית היא בזבוז קולות למחנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות