הזוי: מכירים משחה לטיפול בסרטן שנרקחת בנוסחה של הבעש”ט?

"מתבצע באותו רגע תקשור עם הבעל שם טוב הקדוש והוא נותן לו את הפתרון" • אחרי מעצרו של הרב אליעזר ברלנד, שהבטיח להציל חולים סופניים תמורת עשרות אלפי שקלים - בדק אתר N12 מה מציעים מטפלים אלטרנטיביים שאין להם הסמכה רפואית • ובעיקר: כמה זה יעלה לכם
חרדים 10
ל' שבט התש"פ / 25.02.2020 18:11

בתחילת החודש נעצר הרב אליעזר ברלנד, שהציג עצמו כמציל חולים סופניים, תמורת עשרות אלפי שקלים.

כרמל ליבמן מאתר N12 בדק מה מציעים מטפלים אלטרנטיביים שאין להם הסמכה רפואית ממשרד הבריאות, כמה זה עולה – ומה חושבים על זה במשרד הבריאות.

במסגרת התחקיר התקשרו תחקירני האתר  אל ‘בית האושר – המרכז הבינלאומי ללימודי הילינג ואימון יהודי קבלי’, והציגו עצמם בפני הפקידה בצדו השני של הקו כחולי בסרטן וביקשו לברר איך הם יכולים לעזור.

פקידה: “תראה, במקרים כאלה אנחנו נוטים לתקוף מכל הכיוונים. אנחנו עושים פדיונות נפש במקרים כאלו, יש לנו משחה מיוחדת לסרטן שרוקח יעקב חזן. זה מקרמים. זה משהו שנרקח על ידי נוסחה של הבעל שם טוב הקדוש”.

N12: איך זה עובד בדיוק?

פקידה: “יש אפשרות שתתבצע שיחת אבחון עם יעקב, שיחת האבחון בדרך כלל עם יעקב, על פי שם ובן מי אתה כביכול ואז מתבצע באותו רגע תקשור עם הבעל שם טוב הקדוש והוא נותן לו את הפתרון. הוא אומר לך מה צריך לעשות, איפה אנחנו תוקפים ומאיזה כיוונים. יכול להיות שצריך גם תקופות וכל הדברים האלו ובית חולים וזה”.

N12: היו לכם מקרים שהוא הצליח, של סרטן?

פקידה: “כן, היו לנו מקרים של סרטן, כנס לאתר ותראה אנשים שהחלימו מסרטן. ממיליון מחלות, לא רק מסרטן. טיפול ראשון בן שעתיים עולה 850 שקלים ומהטיפול השני זה 630 שקלים”.

בהמשך התחקיר הובאו שיחות עם עוד שני מטפלים אלטרנטיביים, אצלם  “חצי שעה במחיר של 420 שקלים וטיפול יכול להגיע לכמה אלפי שקלים. זה יכול לעלות גם 3,000 שקלים וגם 10,000 שקלים”.

במשרד הבריאות הגיבו: “משרד הבריאות ממליץ לפנות בכל בעיה רפואית לבעלי מקצוע מורשים על ידי משרד הבריאות. מטפלים אלטרנטיביים אינם בעלי הסמכה מוכרת ממשרד הבריאות. ככל שאדם חש שהוא נפגע או הולך שולל על ידי מטפל כזה, עליו לפנות להגשת תלונה במשטרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות