“ארדוף אותך לעולם”: כתב אישום נגד רב שאיים על העיתונאי הבכיר

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב נגד הרב שאול אלקריב, בן 40 מגבעת שמואל, עולה כי לרב נודע שהעיתונאי חיים אתגר עורך עליו תחקיר - ולכן כתב למגיש הטלוויזיה הודעת טקסט מאיימת
חיים טוויל
כ"ט שבט התש"פ / 24.02.2020 21:26

כתב אישום הוגש לבית משפט השלום בתל אביב נגד הרב שאול אלקריב, בן 40 מגבעת שמואל, בטענה שאיים על איש הטלוויזיה חיים אתגר.

הרקע לאיומים, לפי כתב האישום, הוא תחקיר שערך אתגר על הרב אלקריב.

לפי הדיווח של מיכאל פרוסמושקין באתר פוסטה, מחקירת משטרת מסובים עלה, כי לאלקריב נודע שאתגר עורך תחקיר עליו, ולכן ב-23 בנובמבר אשתקד, סמוך לשעה 18:30, שלח לטלפון הנייד של המגיש הודעת טקסט מאיימת, בה נכתב: “אז דע אני עוקב אחריך ודע שאני ממש לא מתרגש ממך ודע שאתה מתעסק עם השטן ודע שאני ארדוף אותך לעולם ואתבע אותך ואת אשתך ואת הערוץ שלך במיליונים…”

לאחר שהמשטרה השלימה מספר פעולות חקירה, התיק הועבר לתביעה המשטרתית, שהגישה כאמור כתב אישום, המייחס לרב עבירת איומים.

לפי הדיווח בפוסטה, התחקיר של חיים אתגר שהכעיס את הרב אלקריב, טרם שודר. יחד עם זאת יש לציין, כי בעבר כבר שודרה כתבת טלוויזיה בעניינו של הרב אלקריב בתוכנית ‘אנשים’ –  תחת הכותרת “סיפורו יוצא הדופן של הרב היושב תחת הגשר”.

מי שערך את התוכנית היה אתגר, שזכה לשיתוף פעולה מצדו של הרב אלקריב ואף ראיין אותו באריכות. קישור לכתבה הזו, אגב, הועלה לדף הפייסבוק של הרב בשבוע שעבר.

עו”ד אייל בסרגליק, המייצג את הרב שאול אלקריב, מסר: “כתב האישום מעולם לא הגיע לרב וניתן רק להצר על כך שהגיע לתקשורת טרם הגעתו אל כבוד הרב. לגופו של עניין הרב מעולם לא איים על אדם כל שכן על חיים אתגר. הרב הביע מחאתו הלגיטימית לאור לשון הרע שהוצאה על ידי מר חיים אתגר והביוש שגרם לו ללא כל הצדקה ועל כך הרב עוד יתבע בהמשך בתביעה אזרחית כפי שגם צוין בהודעת הסמס.

“מדובר בהודעה כי יתבע תביעה אזרחית בגין נזקיו כפי שעולה מתוכן ההודעה, הא ותו לו והדברים יובהרו בהמשך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צריך לעשות לליצן בתחפושת של רב סוף!!!!
    12/03/2020 23:42
    כל האמת בפנים
  1. כולם במתח