בנט תוקף את ליברמן: “חצוף, שקרן וגם מבלבל את המוח”

שר הביטחון בריאיון לאתר N12 של חדשות 12 על איסוף גופות המחבלים: "אני שלם עם התמונות, אנחנו מול ארגון טרור אכזרי. מה רוצים - שאשלח לחמאס פרחים?" • "כרגע גוש הימין עומד בערך על 58 מנדטים. כחול לבן זה מפלגה שמאלנית, הם יש עתיד בתחפושת"
אריה ריבקינד
כ"ח שבט התש"פ / 23.02.2020 17:55

שר הביטחון נפתלי בנט תקף היום (ראשון) בריאיון מיוחד לאתר N12 של חדשות 12 את  מי שביקרו את החלטת צה”ל לאסוף את גופות המחבלים שנהרגו הבוקר סמוך לגבול רצועת עזה.

“אני שלם עם התמונות, אנחנו מול ארגון טרור אכזרי שמחזיק את גופות בנינו. אין דרך יפה להחזיר את הבנים הביתה. אני לא מתכוון לשחרר את המחבלים שהם רוצים שאשחרר. מה רוצים – שאשלח לחמאס פרחים? שהם יקומו יום אחד עם איזו הארה? אנחנו אוספים גופות מחבלים ומביאים מחבלים חיים. אנחנו צוברים נכסים על מנת שיחזירו את גופות הבנים, גם את אברה וגם את הישאם. הגיע הזמן שהקמפיין לא יתנהל מולנו, אלא מול הנהגת חמאס. זו הדרך, לא התקפלות”.

בנט תקף את דברי יו”ר ישראל ביתנו שחשף אמש ב’פגוש את העיתונות’ כי ראש המוסד ואלוף פיקוד הדרום טסו לקטר כדי להמשיך את מעבר הכספים לחמאס.

שר הבטחון אמר כי ליברמן היה הראשון שביצע זאת: “הוא חצוף, שקרן ומבלבל את המוח. הוא זה שיזם את הקשר עם קטר מלכתחילה. הוא ביצע עבירת ביטחון חמורה מאוד”.

כשנשאל אם ישראל מתכננת הפתעה לחמאס כפי שטען ראש הממשלה, השיב בנט: “אני לא רוצה להיכנס לסבבים אין-סופיים מול חמאס, אנחנו מכינים מה שמכינים. ראש הממשלה דיבר על הפתעה, אני מדבר על אותו הדבר. אנחנו מקדמים את זה, זה מבשיל ונעשה מהלך לשינוי יסודי של המצב. בינתיים יצרנו שיבר של סחורות. הם צריכים להתנהג טוב ואז יהיה טוב להם, אם הם יתנהגו רע נפציץ אותם”.

הוא הדגיש: “אני נמנע מלהיכנס להתכתשויות קצרות. ליברמן לא ישב לילה בעוטף עזה, אני ישנתי בכפר עזה בשבוע שעבר ואני מבין מה עובר על התושבים. אני נותן תקווה לתושבי העוטף שנגיע לזה – לא בסבב של יומיים-שלושה, אלא בשינוי יסודי של המצב. צריך לעשות זאת בדרך יסודית”.

בנט התייחס גם להתפתחויות הפוליטיות: “פוליטיקה זה מקצוע קשוח ואכזרי, צריך להשיג כוח פוליטי כדי להשתמש בו לטובת העם והמדינה. בנינו נבחרת חזקה מאוד. תמונת המצב הנוכחית היא כזו – כרגע גוש הימין עומד בערך על 58 מנדטים והחלוקה ברורה. נתניהו מגביר את ההצבעה במעוזי ליכוד וימינה מגבירה את ההצבעות בימין האידיאולוגי במטרה להגיע ל-61”.

יו”ר ימינה תקף את יריביו מהגוש היריב: “הבעיה הבסיסית היא שכחול לבן זה מפלגה שמאלנית, יש עתיד בתחפושת. הליבה שם היא עופר שלח, יאיר לפיד ויעל גרמן. שיתפתי איתם פעולה בעבר כי לא הייתה ברירה וזה לא הצליח. צריך ממשלת ימין חזקה עם ימינה חזקה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות