בנט מגבה לקיחת גופת המחבל: נמאס לי מיפי הנפש השמאלנים

בשמאל תקפו את השר נפתלי בנט על איסוף גופת המחבל סמוך לגדר ברצועה עזה: "חטיפות הגופות בדחפור גם מבישה ומזעזעת" • שר הביטחון החזיר במתקפה חריפה: "רבותיי, יפי הנפש: אתם לא הומניים! חמאס מחזיק את גופות הדר ואורון. כך צריך וכך נעשה. מול מחבלים נפעל בעוצמה"
אריה ריבקינד
כ"ח שבט התש"פ / 23.02.2020 13:14

שר הביטחון נפתלי בנט הגיב בצהרים (ראשון) לביקורת משמאל על לקיחת גופת המחבל שניסה להניח מטען סמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה.

“נמאס מהביקורת הצבועה של השמאל נגד ‘חוסר ההומניות’ שבשימוש בדחפור כדי להביא אלינו גופת מחבל שניסה לרצוח ישראלים”, אמר בנט. “רבותיי, יפי הנפש: אתם לא הומניים! חמאס מחזיק את גופות הדר ואורון. אני מגבה את צה״ל שחיסל את המחבלים ואסף את הגופה. כך צריך וכך נעשה. מול מחבלים נפעל בעוצמה”.

מוקדם יותר מתח איש השמאל הקיצוני יריב אופנהיימר ביקורת: “חטיפות הגופות בדחפור גם מבישה ומזעזעת וגם ולא תביא מזור למשפחות החללים והאזרחים הישראלים בעזה. מי שבאמת מחוייב להחזרתם צריך לדרוש מהממשלה ללכת על עסקה חילופים שתכלול גם אסירים. כל הזוועות והפשעים שאנחנו עושים יהיו לשווא, בומרנג”.

בצה”ל חשפו היום את תיעוד חוליית המחבלים של הג’יהאד האיסלאמי שהגיעה הבוקר לגדר המערכת בדרום הרצועה והניחה את מטען החבלה. לזירה הוקפץ כוח מסיירת חרוב ששיגר טיל נ”ט לעבר שני המחבלים וחיסל אותם.

כמה דקות לאחר התקרית הגיעו למקום דחפור של צה”ל שלקח את גופת המחבל, תוך כדי חילופי אש, ובעוד מחבלי הג’יהאד גוררים מהמקום את הגופה השניה, בטרם הצליח הדחפור לאסוף אותה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות