בני גנץ השתלח בליצמן ובראשל”צ • החרדים: “פושט רגל, מזגזג, שקרן”

גנץ הבטיח לדוברי רוסית: "ניתן לרשויות להפעיל תחבורה בשבת ולפתוח שטחי מסחר" • על הראשל"צ: "לא אכפת לו מהיהדות שלכם, או מיהדות בכלל" • ליצמן: שוב חזרת לשקרים ולהכפשות, להסתה ולשנאה" • גפני: "כשמתחילים לצוץ פרשות שחיתות שלו הוא משתמש בנו כתרנגול הכפרות"
אריה ריבקינד
כ"ו שבט התש"פ / 20.02.2020 22:03

מפלגת כחול לבן קיימה הערב (חמישי) כנס בגני התערוכה בהשתתפות דוברי רוסית, במהלכו הובטח להם  להעביר מהלכים לטובת הציבור הרוסי לאחר הבחירות – אם המפלגה תצליח להרכיב ממשלה.

יו”ר כחול לבן, ח”כ בני גנץ, אמר באירוע: “ישראל היא מדינה יהודית אבל היא איננה מדינה דתית. כראש ממשלה אעביר חוק את ברית הזוגיות, כדי שכל אחד יוכל לחיות בזוגיות ולקבל זכויות שוות ללא תלות בממסד”.

גם חילולי שבת הבטיח גנץ: “אצלי הרשויות המקומיות שמכירות את הצרכים, יקבלו כוח רב יותר ויוכלו לקבל החלטות לגבי הפעלת תחבורה בשבת, פתיחת שטחי מסחר, בוודאי באזורים שאינם נועדו למגורים”.

יו”ר כחול לבן גם השתלח בראשל”צ הגר”י יוסף: “שמענו לאחרונה שיש כאלה שמעיזים לקרוא לכם ‘גויים’. מי שאומר זאת הוא אדם שלא באמת אכפת לו מהיהדות שלכם, או מיהדות בכלל”.

יו”ר כחול לבן תקף את שר הבריאות והבטיח שלא יכהן בתפקידו: “יעקב ליצמן הוא שר בריאות שכשל בתפקידו ולכן אנחנו ניקח את זה אלינו”.

שר הבריאות יעקב ליצמן תקף הערב בחזרה: “בני גנץ שכשל בתפקידו בחברת המימד החמישי שפשטה רגל, כשל בניסיונותיו להקמת קואליציה, זיגזג בעמדותיו לגבי החרדים, חוזר היום שוב על טעויותיו להשתמש בהסתה וניגוח כלפי הציבור החרדי ומסורת ישראל, ככלי פוליטי קל וזמין”.

ליצמד חידד: “לעומתו, הצעדנו את מערכת הבריאות בישראל לאחת מהמערכות המובילות בעולם, הובלנו בהצלחה רפורמות ענק למען כלל האוכלוסיות והמגזרים, קידמנו את הפריפריה והגדלנו דרמטית את סל התרופות, מה שלא עשו לפיד וגרמן. ועוד היד נטויה, לקדם, לייעל ולשפר את שירותי הבריאות למען אזרחי ישראל”.

שר הבריאות הדגיש: “בניגוד לשקריו של גנץ, הצלחנו להוריד בכמות הזיהומים בבתי החולים, והתחלנו במהלך הקמת 2 בתי חולים חדשים בנגב ובצפון – מהלך שגנץ אינו בוש להעתיק ולהתרברב עימו כגימיק בחירות”.

ליצמן הוסיף: “מר בני גנץ, החרדים אינם שק החבטות שלך ואינם אמורים לשמש קרבנות בתחרות הפרועה בינך לליברמן, על קולות ומנדטים. רק לפני כמה חודשים התחרטת על השימוש הציני והבזוי בציבור החרדי ומסורת ישראל בקמפיין הבחירות, והנה שוב חזרת לשקרים ולהכפשות, להסתה ולשנאה, בהכרזות נגד השבת ונגד מרן הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, דברים אותם אני מגנה ומוחה נגדם בכל תוקף.

“התנהגותך זו, מחייבת אותנו לדבוק בעמדתנו לתמוך אך ורק בהקמת ממשלת ימין, כדי שנוכל לשמור על הציביון היהודי של המדינה, למנוע פגיעה במסורת ישראל ובסטטוס קוו, ולהגן על קדשי ישראל וזכויות הציבור החרדי”.

גם ח”כ משה גפני הגיב: “בני גנץ הוא המועמד הכושל ביותר לראשות הממשלה, אי אפשר להבין ממנו מה הוא אומר. וראו זה פלא, כשמתחילים לצוץ פרשות שחיתות שקשורות אליו ואל מפלגתו, בוחר גנץ בתחרות פרועה מול ליברמן להשתמש ביהדות החרדית ובמסורת ישראל כתרנגול הכפרות שלו בהתקפה חסרת שחר נגד הציבור החרדי ונגד שר הבריאות הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל מאז הקמתה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני מבר בר בר בר ..
    20/02/2020 22:27
    יו יו יו יו יונית
  1. אין לי טלפרינטר

  2. הישתלחות גנץ במרן הגאון הגדול הרב יצחק יוסף
    23/02/2020 17:02
    מרדכי היהודי
  3. למה הרב לאו לא מגיב