חולדאי איים בתביעה, רגב החזירה לו: מי אתה שתמנע הנחת תפילין?

רון חולדאי מאיים לתבוע את השרה רגב אחרי שטענה שאסר להניח תפילין ברחובות תל אביב • בתגובה טענה רגב כי היא אינה חוששת: "גאה על כך שאני מייצגת את הקהל 'המשולהב' כדבריך, קהל שאתה מזלזל בו"
אריה ריבקינד
כ"ה שבט התש"פ / 20.02.2020 16:00

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי שלח היום (חמישי) התראה לפני תביעה לשרת התרבות והספורט מירי רגב, בעקבות דבריה לפיהם אסר בעירו על הנחת תפילין ברחובות תל אביב.

חולדאי כתב במכתבו כי הדברים שאמרה נגדו רגב הם עלילה והוצאת דיבה חמורה: “סנסציה מול קהל משולהב במהלך תקופת הבחירות”.

חולדאי הבהיר שכל שהוא אוסר אלו הצבת דוכנים מכל סוג שהוא במרחק מאה מטר ממוסדות חינוכיים. במכתב דורש חולדאי מרגב להתנצל בפומבי על הדברים שאמרה ולפצות אותו בסכום של מאה אלף שקלים, שאם לא כן יגיש נגדה תביעה.

בתגובה מסרה השרה מירי רגב: “רון חולדאי אתה לא מאיים עליי. התביעה שלך על סך 100 אלף ש”ח לא מפחידה אותי, שמעת על המשפט ‘אל תירא ישראל אל תירא’?

“מי הסמיך אותך למנוע מיהודים להניח תפילין במרחב הציבורי?”, תהתה רגב, “התביעה שלך היא אות קלון על הדמוקרטיה הישראלית, אתה מנסה להשתיק את קולי באמצעות תביעת השתקה.

“תפקידי כנבחרת ציבור לייצג את הקהל שבחר בי, אני גאה על כך שאני מייצגת את הקהל ‘המשולהב’ כדבריך, קהל שאתה מזלזל בו, קהל מניח תפילין, מנשק מזוזות ומשתטח על קברי צדיקים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רגב חזקה! כל הכבוד, להחזיר מלחמה ובעוצמה.
    23/02/2020 10:52
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כן.