ולאן נסעו המסעדנים אחרי סיור עם משה גפני? למפגש מיוחד עם ליברמן

שפים ומנהלי מסעדות התלוו אל יו"ר ועדת הכספים בסיור בעוטף עזה • אנשיו של גפני מיהרו לדווח עד כמה החמיאו לו, אבל מה שהם לא ידעו: זמן קצר אחר כך ראשי איגוד המסעדות נסעו לקיים ישיבת דריקטוריון עם האויב הגדול שלו - אביגדור ליברמן
אריה ריבקינד
י"ח שבט התש"פ / 13.02.2020 18:07

יו”ר ‘דגל התורה’ ח”כ משה גפני סייר היום (חמישי) יחד עם צוות לשכתו וצוות הלשכה המשפטית של ועדת הכספים ביישובי עוטף עזה.

בסיור השתתפו גם השף חיים כהן, מנכ”ל ‘מסעדנים חזקים ביחד’ תומר מור, מנכ”ל ‘איגוד המסעדות’ שי ברמן, מ”מ המוניציפאלית של ‘דגל התורה’ בגן ראש העיר בני ברק מנחם שפירא, בעלי אולמות ומסעדנים בעוטף, פעילים ותושבים.

המשלחת התחילה את הסיור במסעדת הפסאז’ בשדרות עם מוטי כהן, בעל המסעדה, שסיפר על הקושי בהפעלת מסעדה על רקע הקסאמים, ועל ביטולי ההזמנות בכל אזעקת צבע אדום.

הוא הודה לגפני, על “אישור תקנות הפיצויים שנלחמת בוועדת הכספים יחד עם היועצת המשפטית של הוועדה הצילה אותנו מפשיטת רגל!”.

השף חיים כהן, שהיה ממובילי המאבק, סיפר לנוכחים על הפגישה הראשונה שנפגש עם הרב גפני בלשכתו: “נפגשתי עם הרבה פוליטיקאים כדי לנסות להוריד מהעוול הזה, כולם הבטיחו והבטיחו, אתה היחיד שנכנסת לעובי הקורה ובתוך כמה חודשים הבאת את הפיתרון המיוחל לתדהמת כולנו. אנחנו חבים לך הכרת הטוב גדולה על כך!”

כתב חרדים 10 מציין, כי אחר כך המשיכה המשלחת לאולם האירועים ‘4 עונות’ שבקיבוץ ברור חיל יחד עם אביב שזירי בעל האולם. “היה פה לפני כחודש מטח רקטות שעה לפני תחילת חתונה ובמקום 250 אורחים ומוזמנים הגיעו 80, “אני לא יכולה לספר לכם את הבכי של החתן והכלה שלא יכולתי להסתכל להם בעיניים ביום השמח בחייהם, הפיצויים האלו שאתה דאגת לנו מחזירים לנו את השמחה והתשוקה לעבודה”.

בעל מסעדה משדרות, אמר: “מהיום אנחנו החיילים שלכם, אתם היחידים שעזרתם לנו מבלי לבדוק בציציות שלנו”.

יו”ר ועדת הכספים אמר: “שתדעו, כל עוד אני בוועדת הכספים – אמשיך לעשות הכל כדי שתקבלו את מה שמגיע לכם, אתם מחזקים אותנו!”.

מה שאנשיו של גפני לא ידעו: מדוע ראשי המסעדנים ביקשו לסיים עם הסיור עד השעה 12:00?

מסתבר, כי הם קבעו מפגש מיוחד במרכז הכנסים בכפר המכביה –  ישיבת דריקטוריון של ‘איגוד המסעדות’  בהשתתפות לא אחר מאשר ח”כ אביגדור ליברמן.

צילום: מסך פייסבוק, איגוד המסעדות והברים

“מזמינים אותכם להצטרף אלינו היום בשעה 16:00 לשידור לייב של ישיבת דריקטוריון איגוד המסעדות, יחד עם חיים כהן ובהשתתפות יו״ר ישראל ביתנו ח״כ אביגדור ליברמן וח״כ עודד פורר”, נאמר בהודעה של ‘איגוד המסעדות והברים’.

“במהלך הישיבה נציג בפני ליברמן את תוכנית ‘משנים כיוון’ למפנה ביחס הממשלה לתעשיית המסעדות – תוכנית אותה אנחנו מתכוונים לקדם עם כינונה של ממשלה במהרה בימנו’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות