הסיוט של בני גנץ יתגשם? קמפיין חדש של הליכוד פונה לציבור הערבי

המסר המרכזי בקמפיין של הליכוד יבקש להפריד בין הרשימה המשותפת, שאותה הליכוד ימשיך לתקוף - לבין הציבור הערבי עצמו • טיבי: "גרוטסקה וגיחוך שנועדו להיכשל"
אריה ריבקינד
י"ז שבט התש"פ / 12.02.2020 11:22

בליכוד מתכוונים להפתיע ולצאת בקמפיין דווקא במגזר הערבי: בתכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב דווח הבוקר (רביעי) כי המסר המרכזי בקמפיין יבקש להפריד בין הרשימה המשותפת, שאותה הליכוד ימשיך לתקוף, לבין הציבור הערבי עצמו.

בליכוד יבהירו שהם מכבדים את הציבור הערבי.

בקמפיין, שאחד מיוזמיו הוא חבר הכנסת מיקי זוהר, ינסה הליכוד להציג הישגים שדאג להם עבור המגזר הערבי, בהם תקציבים, איסוף כלי נשק, תחנות משטרה ועוד.

המסר המרכזי של הקמפיין יהיה: הליכוד דאג לציבור הערבי יותר מהרשימה המשותפת. בליכוד לא באמת מצפים לגרום להצבעה המונית של הציבור הערבי לליכוד, אבל כן מאמינים שהקמפיין יכול לצמצם את ההצבעה של הציבור הערבי לרשימה המשותפת – וזו המטרה העיקרית.

יושב ראש סיעת הרשימה המשותפת אחמד טיבי הגיב על הדיווח ואמר בריאיון ב’הבוקר הזה’, כי הניסיון של הליכוד לקושש כמה קולות הוא כרוני וייכשל.

“נתניהו רוצה לנהור ליישובים הערבים? גרוטסקה וגיחוך שנועדו להיכשל”, אמר טיבי.

יו”ר כחול לבן, בני גנץ, הצהיר אמש בתום סיור במגזר הערבי: “אני יודע שיש כאלה שרוצים שבשני במארס אזרחי ישראל הערבים יישארו בבית ולא ילכו להצביע. יש קולות קיצוניים כאלה גם בשולי החברה הערבית, ויש קולות ומעשים שמשתפים איתם פעולה מהימין בחברה היהודית. זו ברית מסוכנת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות