עקב, החליף בגדים כמה פעמים, וירה: המתנקש בחרדי מרמות נלכד

כתב אישום יוגש נגד בן 24 מירושלים, החשוד בניסיון רצח של חרדי, תושב שכונת רמות בירושלים לפני כחודש - על רקע סכסוך מתמשך • מעצרו הוארך עד יום שישי • בחיפוש שערכו השוטרים בנתיב הבריחה שלו, נמצא האקדח שעל פי החשד נעשה בו שימוש באירוע
חיים טוויל
ט"ז שבט התש"פ / 11.02.2020 14:20

המשטרה עצרה חשוד בניסיון ההתנקשות בחרדי שחזר מתפילת שחרית בשכונת רמות לפני כחודש. היום (שלישי) הוגשה נגדו הצהרת תובע.

בשעות הבוקר של ה-13.1.2020 הוזעקו כוחות משטרה גדולים לשכונת רמות, בעקבות דיווח על ירי שבוצע לעבר חרדי, תושב המקום – בעקבותיו נפצע ופונה במצב קשה לבית החולים.

חקירת המשטרה (“משחקי כוחות”) שהוטלה ונוהלה עד כה תחת צו איסור פרסום ביחידה המרכזית של המשטרה, תוך שימוש נרחב באמצעים טכנולוגים מתקדמים, הובילה את חוקרי המשטרה לזהותו של החשוד, בן 24 מירושלים, בירי – ומעצרו בוצע  כבר באותו לילה. הוא נלקח לחקירה בחשד לניסיון רצח.

בחיפוש שערכו השוטרים בנתיב הימלטות החשוד, הצליחו לאתר את האקדח בו לפי החשד השתמש וכן ממצאים פורנזיים נוספים.

עם התקדמות החקירה, התחזק חשדם של החוקרים כי החשוד עקב באותו בוקר אחר הקורבן תוך שהוא מחליף לפי החשד את בגדיו מספר פעמים, עד לרגע בו ביצע את העבירה ונמלט מהמקום. זאת ככל הנראה על רקע סכסוך מתמשך.

כאמור, חומר הראיות שגובש על ידי חוקרי המשטרה תוך חקירה ממוקדת של החשוד, הבשילו לכדי הגשת הצהרת התובע בבית משפט השלום, שהאריך את מעצרו של החשוד עד תאריך 14.2.20.

“חקירה מהירה וממוקדת של חוקרי המשטרה תוך שימוש נרחב באמצעים המתקדמים העומדים לרשותם, הובילו למעצרו המהיר של החשוד והבאתו לדין בגין העבירה. משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות פגיעה ופתרון סכסוכים באלימות, ובמיוחד אלו שנעשים תוך סיכון חייהם של האזרחים”, נאמר בהודעת המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא הגזמתם, אלי הריש הוא עבריין ותיק ומורשע
    11/02/2020 21:43
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לא צריך להיסחף, חרדי???