השר יואב גלנט: “בנט ילדותי” • ח”כ מתן כהנא: “הוא מונע רק מקנאה”

השר גלנט תוקף בחריפות את דרישת שר הביטחון נפתלי בנט להחלת הריבונות כבר עכשיו - ומכנה אותה "מעשה ילדותי" • כהנא מימינה: "גלנט התחיל את מסע הבחירות שלו"
אריה ריבקינד
ט"ז שבט התש"פ / 11.02.2020 11:24

חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, השר יואב גלנט, מתח הבוקר (שלישי) בראיון לכאן ב’ ביקורת קשה על יו”ר ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט.

“כשמישהו בא אחרי שמציגים תוכנית שעבדו עליה שלוש שנים ואומר, ‘החילו עכשיו ריבונות’, זה ילדותי. אפילו לצורך קמפיין פוליטי זה מעשה ילדותי. זה שאתה יודע לנהוג באוטו לא אומר שאתה יודע לנהל את מערכת התחבורה”, תקף גלנט.

הוא הוסיף כי תוכנית השלום של נשיא ארצות הברית דונלד טרמאפ מהווה “פוטנציאל להגיע לקונצנזוס לאומי ובינלאומי”.

לא מדובר במתקפה הראשונה של גלנט כלפי בנט. בסוף השבוע הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: “חמאס משגר בשבועיים האחרונים עשרות מטעני נפץ באמצעות בלונים לעבר ישראל – זהו מעשה טרור והסלמה מסוכנת. מתברר כי מי שפיזר דברי רהב חסרי ערך בעבר, ובבסיסם חוסר הבנה וחוסר ניסיון, לוקה בהבנת המצב ומתן מענה הולם לו. הקבינט מאפשר לשר הביטחון לפעול אחרת, צריך וניתן לשנות את המצב, אני יודע זאת”.

ממפלגת ימינה נמסר בתגובה: “שר הביטחון נפתלי בנט שינה את מדיניות מערכת הביטחון מקצה לקצה. מה שעשה השר בנט בארבעה חודשים לא עשו במערכת הבטחון בעשור האחרון”.

חבר הכנסת מתן כהנא הגיב לביקורת של השר מהליכוד: “גלנט מונע מקנאה. הוא  התחיל את מסע הבחירות שלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות