ליברמן: כל עולה חדש שעשה צבא יותר יהודי מדרעי וגפני

תקף את נתניהו: "עסוק רק בדיבורים" • את כחול לבן: "גנץ מתקפל - התאבדו בשביל גפני שיישאר בכספים" • ואת החרדים: "אזרחי המדינה יכריעו אם שולחים הכסף לחיילים ולחינוך או לישיבות ולמשתמטים" • הליכוד: "עכשיו ברור שליברמן חבר לניסנקורן וגנץ ויקים ממשלה שתלויה במשותפת"
אריה ריבקינד
ו' שבט התש"פ / 01.02.2020 21:01

יושב ראש ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן התייחס הערב (שבת), בריאיון שהעניק לדנה ויס בחדשות 12, לתוכנית השלום של טראמפ – וטען כי נתניהו משתמש בה כ”כלי ניגוח במאבק פוליטי”.

“נתניהו עסוק רק בדיבורים”, תקף ליברמן.  “בשניים במרץ אזרחי המדינה יכריעו אם הם שולחים את הכסף שלהם לחיילים ולחינוך או לישיבות ולמשתמטים”.

יו”ר ישראל ביתנו הבטיח: “לא יהיו בחירות רבעיות. אמרנו בצורה ברורה שנצטרף לממשלת אחדות לאומית בלבד ועמדנו במילה”.

ליברמן אמר בראיון כי “מי שמפרסם חודש לפני בחירות תכנית מדינית חייב לקחת בחשבון שבמקום דיון יסודי זה יהפוך לכלי ניגוח במאבק פוליטי ואלקטורלי. הצעת החוק של ישראל ביתנו לגבי בקעת הירדן מונחת מזמן על דוכן הכנסת. כרגע מבחינת נתניהו הכל דיבורים”.

יו”ר ישראל ביתנו התייחס לדבריו של אבו מאזן על עולי ברית המועצות בכינוס הליגה הערבית – וטען כי הוא “אימץ את עמדת הרב הראש יצחק יוסף”.

על החרדים אמר: “כל עולה חדש מרוסיה ומאתיופיה שמשמרת בצבא ומשלם מיסים  הוא יותר יהודי מדרעי וגפני”.

הוא תקף גם את כחול לבן: “גנץ מתקפל – הח”כים של כחול לבן התאבדו בשביל גפני שיישאר בוועדת הכספים”.

הליכוד הגיב על דבריו: “עכשיו ברור שליברמן חבר לניסנקורן וגנץ ויקים ממשלה שנשלטת על ידי ההסתדרות ותהיה תלויה על הרשימה המשותפת”.

צוות התגובות של יהדות התורה הגיב:

“האיש ההזוי איווט ליברמן שבגלל איבה אובססיבית לנתניהו מטריל מדינה שלמה מזה שנה ומוביל אותנו שוב ושוב לבחירות מיותרות ומבוזבזות על חשבון אזרחי ישראל.

“בניגוד אליו, יהדות התורה אינה מזגזגת, אלא עקבית בתמיכה בממשלת ימין בראשות נתניהו.

“כפוליטיקאי הכושל ביותר בישראל, ללא כל הישג בעשרים שנה, שב הערב ליברמן לאולפנים בשקרים ובהסתה פרועה נגד החרדים, הליכוד, הערבים ומי לא. לאזרחי ישראל כבר ברור כי פתק ליברמן בקלפי משמעותו בחירות רביעיות, והגברת השיסוי בין האוכלוסיות”.

מש”ס נמסר על דברי ליברמן: “ליברמן משקר, מזגזג וממשיך להוליך שולל את עם ישראל. לאחר שהבטיח ממשלת אחדות, ולאחר שפסל ממשלת אחדות, הוא מבין כי אינו רלוונטי בבחירות הקרובות, וממציא סיפורים על ממשלה דימיונית כדי לקושש קולות.

“שס שהקימה את גוש מפלגות הימין, תמכה ותמשיך לתמוך בבנימין כראש ממשלה גם בבחירות הקרובות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם טראמפ הוא הכי יהודי
    01/02/2020 21:07
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. גם טראמפ הוא הכי יהודי