גנץ: אביא לכנסת את אישור תכנית המאה I הליכוד: בדיחה

יו"ר כחול לבן בירך על פרסומה הרשמי של תוכנית המאה - והצהיר: אביא אותה להצבעה בפני הכנסת כבר בשבוע הבא, כפי שפורסמה • הליכוד: "הטרמפיסט גנץ מנסה לתפוס טרמפ על ההישגים האדירים שראש הממשלה נתניהו הביא לאחר שלוש שנות עבודה מאומצת מול ממשל טראמפ"
אריה ריבקינד
ג' שבט התש"פ / 29.01.2020 19:58

יו”ר כחול לבן, ח”כ בני גנץ, אמר הערב (רביעי) כי יביא “כבר בשבוע הבא את תוכניתו המלאה של הנשיא טראמפ כפי שפורסמה”.

גנץ אמר בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי: “תוכנית השלום משקפת נאמנה את עקרונות היסוד הכתובים במצע כחול לבן. מדובר בהזדמנות היסטורית לעיצוב גבולותיה ועתידה של ישראל”.

בליכוד אמרו בתגובה: “הטרמפיסט גנץ מנסה לתפוס טרמפ על ההישגים האדירים שראש הממשלה נתניהו הביא לאחר שלוש שנות עבודה מאומצת מול ממשל טראמפ. בדיחה”.

בנאומו תקף גנץ את ראש הממשלה. “תוכנית המאה היא האירוע ההיסטורי המשמעותי השני שהתרחש השבוע. הראשון והמצער היה, עת הוגש לבית המשפט כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן, על שוחד, מרמה והפרת אמונים. המשמעות המיידית היא שהנאשם נתניהו לא יכול לכהן אפילו יום אחד נוסף בתפקידו. הוא עסוק מעל הראש באישומים, בעורכי דין, בעדויות ובפחד המובן להיכנס לכלא.

“נאחל לו הצלחה בבית המשפט. כדי לממש את תוכנית טראמפ דרוש ראש ממשלה ישר, אמין ופנוי לניהול המדינה.

“מדובר בהזדמנות היסטורית לעיצוב גבולותיה ועתידה של מדינת ישראל. מציאת פתרון לסכסוך במקום ניהול הסכסוך. אחרי עשור של שיתוק, הגיע הזמן – וחברים, חייבים להתקדם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות