הבת של הרב מ’איתור הנעדרים’: בת 27, אמא ל-3 ילדים, נהרגה בתאונה

רעות שוורץ ע"ה, אמא לשלושה ילדים משדמות מחולה, נהרגה בתאונה עם משאית, סמוך למושב ארגמן בכביש 90 • רעות היא בתו של סגן-אלוף במיל' הרב גבי אלמשעלי, לשעבר ראש הענף לאיתור נעדרים בצה''ל • איש זק"א: "הרכב הפרטי היה מתחת למשאית כשהוא מרוסק לגמרי"
חיים טוויל
ג' שבט התש"פ / 29.01.2020 15:11

רעות שוורץ ע”ה, בת 27 ממעלה אפרים, אמא לשלושה ילדים, נהרגה בתאונת דרכים שאירעה הבוקר (רביעי) בין רכב פרטי למשאית, סמוך למושב ארגמן בכביש 90.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום קבעו את מותה.

רעות היא בתו של סגן-אלוף במיל’ הרב גבי אלמשעלי, לשעבר ראש הענף לאיתור נעדרים בצה”ל.

מוועד היישוב שדמות מחולה, בו גדלה ובו מתגוררים הוריה, נמסר: ”בצער רב וביגון קודר, מודיעים על מותה בטרם עת של רעות שוורץ ז”ל, בתם של חברנו, אורה והרב גבי אלמשעלי שנהרגה הבוקר בתאונת דרכים בבקעה. פרטים לגבי הלוויה והשבעה יפורסמו בהמשך”.

שעה 9:30 התקבל דיווח במוקד זק״א על תאונת דרכים קטלנית בכביש 90 סמוך לארגמן.

שלמה זערור, מתנדב זק״א מחוז ש״י שטיפל בזירה: “מדובר בתאונה קשה ומזעזעת עם מעורבות רכב פרטי ומשאית, כשהגעתי למקום ראיתי מראות קשים מאוד הרכב הפרטי היה מתחת למשאית כשהוא מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות. לוחמי האש חילצו מתוך הרכב אישה בת 27 כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעות קשות מאוד. פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום. צוות מורחב של מתנדבי זק״א מחוז ש״י וצפון טיפלו בגופת ההרוגה ובאיסוף הממצאים במשך מספר שעות בזירה הקשה. גופת ההרוגה הועברה למכון אבו כביר להמשך הזיהוי והבאתה לקבורה. נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה במקום.״

ראובן ראובן מתנדב זק״א שטיפל בזירה: ״בעיניים דומעות ובלב כואב טיפלנו הבוקר באישה צעירה אם לילדים קטנים שנהרגה בתאונה המזעזעת. קשה לחשוב שרק מתחילת שנת 2020 טיפלו מתנדבי זק״א בלמעלה מ-18 הרוגים כתוצאה מתאונות דרכים, שמרו על כללי הבטיחות כי מחכים לכם בבית.״

הפרמדיק אסף חן וחובש רפואת חירום במד”א שי שדה, סיפרו: “מדובר בתאונה קשה מאוד, המראה היה מזעזע. ראינו רכב פרטי מעוך לחלוטין בין המשאית למעקה הבטיחות, בתוך הרכב הפרטי נלכדה צעירה שהייתה לבדה ברכב. בזמן פעולות החילוץ של הכבאים וסיוע כוח רפואה של צה”ל, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה עם פגיעה מערכתית קשה, ללא דופק וללא נשימה ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית שהיה נסער מאוד, קיבל טיפול רפואי במקום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות