אבו מאזן כבר משתולל: “טראמפ כלב בן כלב, זה איש זיפת, ערס”

יושב ראש הרשות הפלסטינית תוקף במלים חריפות נגד הנשיא האמריקני בשל השקת 'עסקת המאה': "הוא לא יאיים עלי. בזמן שנשאר לי לחיות לא אבגוד בעם הפלסטיני. סרבתי לדבר עם טראמפ. נתתי למנגנוני הביטחון הוראה שלא להפריע לשום צורה של מחאה. תורידו את השביבה לרחוב"
אריה ריבקינד
א' שבט התש"פ / 27.01.2020 19:15

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן התבטא בשיחות סגורות עם מקורביו בצורה חריפה במיוחד נגד הנשיא דונלד טראמפ – על רקע השקת ‘עסקת המאה’.

העיתונאית שמרית מאיר מדווחת כי אבו מאזן אמר לחברי הוועדה המרכזית של ארגון הפתח’ על  טראמפ: “הוא כלב בן כלב, הוא לא יאיים עלי. זה איש זיפת, ערס שרוצה לכפות עלינו תכנית שאנחנו לא רוצים בה. ממשל של כלבים.

“הוא לא יאיים עלי. בזמן שנשאר לי לחיות לא אבגוד בעם הפלסטיני. סרבתי לדבר עם טראמפ. אמרו לי, אתה תשלם מחיר על הצעד הטפשי שלך. אני אומר לכם – אני אשא בתוצאות הסרוב, לא משנה מה יהיו. אומרים לי תגיע לפסגה עם נתניהו, חוצפה שאין כדוגמתה.

אבו מאזן סיפר כי הורה למנגנוני הביטחון שלא להפריע להפגנות נגד התוכנית. “אנחנו הולכים לימים קשים מאוד. נתתי למנגנוני הביטחון הוראה שלא להפריע לשום צורה של מחאה ולא להגיע לאזורי העימות. תורידו את השביבה לרחוב”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ממש מחבל איפה השב"כ? מזה תורידו את השביבה לרחוב? מתכוון פיגועים ימחש
    27/01/2020 23:01
    נועה
  1. ממש מחבל איפה השב”כ? מזה תורידו את השביבה לרחוב? מתכוון פיגועים ימחש

  2. אבו מאזן
    27/01/2020 23:51
    אבי
  3. אינני מבין האם לזה יקראו “אתר חרדים” מדוע אתר המתיימר להיות חרדי צריך להביא לכל קוראיו את הקללות ודבלי הבלע של אבו מאזן ושמתי לב שלאחרונה האתר גולש מידי לכיוון החילוניות