אריה דרעי עקץ את שקד: באוסלו עוד שיחקת ‘אמא של שבת’ בגן

שר הפנים אריה דרעי סייר היום בבקעת הירדן וקרא לחברי הכנסת בימין שלא לתקוף את ראש הממשלה • ואיזו עקיצה שיגר לדגל התורה?
אריה ריבקינד
א' שבט התש"פ / 27.01.2020 13:32

שר הפנים אריה דרעי סייר היום (שני) יחד עם חברי סיעת ש”ס בבקעת הירדן, ושיגר חיזוקים לראש הממשלה בנימין נתניהו.

במהלך דבריו התייחס יו”ר ש”ס לאיום שהשמיעה כלפיו  ח”כ איילת שקד בתגובה לסרטון ‘החברים של ביבי’, כאשר הזהירה כי במידה וימשיך לתקוף את המפלגה – הוא יותקף חזרה ותוזכר תמיכתו בהסכמי אוסלו: “קודם כל אין נשק. לא אכנס להיסטוריה. כולם צעירים, איילת שקד שאני מעריך אותה, בתקופת אוסלו אני חושב שהיא שיחקה אמא של שבת בגן, אם היא הייתה בגן שעשו בו קבלת שבת.

“אני מציע לה שתלמד את הנתונים. אני התנגדתי להסכם ורק בהוראת הרב עובדיה יוסף נמנענו. בהסכמי אוסלו ב’ כל ש”ס התנגדה. אז קודם כל שתלמד את ההיסטוריה. דבר שני אנחנו לא תוקפים את ימינה, ימינה היא חלק חשוב מהגוש ואנחנו רוצים להמשיך איתה. כל מה שהיה בקמפיין זה כדי לחזק את התמיכה בראש הממשלה ולהגיד אנחנו שיזמנו את גוש הימין נשמור על הימין”.

דרעי הדגיש: “במשך עשרות שנים הססמה שלנו הייתה אנחנו לא ימין ולא שמאל, אנחנו הולכים עם דרך התורה ועם גדולי הרבנים. כפי שאמרתי, העיקר היה פחות בדיבורים, פחות בהצהרות והפגנות ויותר בעשייה”.

בהתייחסות להצהרות של חבריו בגוש הימין על ‘עסקת המאה’, אמר: ”גם לחבריי בגוש הימין, תפסת מרובה לא תפסת. תאמינו לי ראש הממשלה עושה את זה בצורה הטובה ביותר. תתאפקו. שלא נפספס את ההזדמנות הזו בשביל עוד כותרת. אין אחד כמו נתניהו שרוצה לעשות טוב לעם ישראל. צריך גם לדעת מתי לשתוק. אני מאוד סומך על ראש הממשלה, אני לא יודע את הפרטים ולהבדיל מאחרים כשאני לא יודע את הפרטים אני לא מדבר’.’

במענה לשאלות הכתבים על הקמת מטה הספרדים בדגל התורה, ענה השר דרעי: ”מאז שדגל הקימו את המטות אנחנו עולים כל פעם המנדט, אז שיהיה להם בהצלחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות