מפגיני ‘הפלג’ עלו עם ריח בואש: נהגי האוטובוסים דוממו מנועים

מספר נהגי אוטובוס של חברת 'קווים' סירבו הערב להמשיך בנסיעה לאחר שמפגינים מ'הפלג' עלו לאוטובוסים כשהם מדיפים ריח של מי בואש • כתב תחבורה: הנהגים פעלו כשורה. תקנות התעבורה אוסרות על נהג להעלות נוסעים המדיפים ריח רע
חיים טוויל
א' שבט התש"פ / 26.01.2020 23:21

מספר נהגי אוטובוסים של חברת ‘קווים’, בקו ירושלים-מודיעין עלית, סירבו הערב (ראשון) להמשיך בנסיעה עד אשר נוסעים שהשתתפו בהפגנת ‘הפלג הירושלמי’ יירדו מהאוטובוס.

הסיבה? מהנוסעים הללו נדף ריח רע במיוחד, לאחר שהותזו עליהם בהפגנה מי הבואש.

הראשון שדומם את המנוע היה נהג בקו 340 של ‘קווים’ מירושלים למודיעין עילית, כאשר בתחנת ‘רב שפע’ עלו נוסעים שהשתתפו בהפגנה מהם עלה ריח רע.

כך פעלו גם ארבעה נהגי אוטובוס נוספים, כאשר עלו נוסעים שהדיפו ריח בואש – שסירבו לרדת, למרות הפצרות הנוסעים שרק רצו להגיע הביתה.

אחד מהנוסעים סיפר לחרדים 10: “זה היה ריח בלתי נסבל. אי אפשר היה להמשיך ככה בנסיעה”.

כתב התחבורה עידן יוסף ציין כי הנהגים פעלו כשורה, כאשר דוממו את המנועים וסירבו להמשיך בנסיעה. שכן, תקנות התעבורה אוסרות על נהג להעלות נוסעים המדיפים ריח רע.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני מצדיק אותם
    27/01/2020 13:30
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אני מצדיק אותם “הפלג הירושלמי” לגמרי:

    *דבר ראשון;- כי יש להם רב שעומד מאחוריהם והם לא החליטו זאת בעצמם לצאת.

    *ודבר שני;- גילוי נאות אני כרגע משרת בצבא ועם כל הכבוד למפקדים וכו’ וכו’ כל המטרה של לגייס חרדים או אפילו לבוא למקום להוציא דיחוי, זה אך ורק בשביל שימירו את הדת שלהם, ויתקלקו לחיות כחלונים.

    *הם “הפלג” צודקים אסור לבוא לשם להיכנס לכל מיני ראיונות הזויים בכוונה עם בנות פרוצות זה לא מתאים לשום אדם ובפרט להם נקודה!!

  2. המרת דת בצבא
    27/01/2020 16:31
    מגיב ל1
  3. אתה לא אמין במיוחד, מאחר ובצבא המרת את דתך.
    רק שאלה, לאיזו דת ממירים החיילים את דתם? לנצרות, איסלאם או הדת הדרוזית?