‘סערת הגמגום’: הפרשן עמית סגל לא מבין למה נתניהו התנצל בכלל

במהלך כנס פתיחת קמפיין הליכוד בבנייני האומה חיקה נתניהו את "אהההה" בני גנץ - ואנשי תקשורת והשמאל ניסו להפיק מכך רווח פוליטי על חשבון המגמגמים האמיתיים • סגל: "הוא לא לעג לפגם גופני של גנץ שכן זה איננו מגמגם, אלא לחוסר מיומנותו בתקשורת"
אבי כץ
כ"ו טבת התש"פ / 23.01.2020 01:54

ראש הממשלה בנימין נתניהו התנצל אמש (רביעי) בפני בעלי מוגבלויות שטענו כי נפגעו מכך שחיקה את הגמגום וההססנות של יו”ר כחול לבן בני גנץ – זאת לאחר שבמהלך כל היום, אנשי תקשורת והשמאל ניסו להפיק מכך רווח פוליטי על חשבון המגמגמים האמיתיים.

 

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, מייץ הלילה: “צפיתי עכשיו לראשונה בקטע שיצר את ‘סערת הגמגום’. 1. הומור בינוני, מסר קצת מגומגם. 2. במילים ‘מסר מגומגם’ העלבתי את המגמגמים הרבה יותר מאשר הקטע המקורי של נתניהו. הוא לא לעג לפגם גופני של גנץ שכן זה איננו מגמגם, אלא לחוסר מיומנותו בתקשורת. לא מבין למה התנצל בכלל. 3. הכל מעייף”.

נתניהו אמר בהודעתו: ”בדבריי אמש כיוונתי לכך שלבני גנץ אין הישגים, אין לו מה להציע ואין לו מה לומר לאזרחי ישראל.  בניגוד לדרך שבה הדברים הוצגו בתקשורת, בוודאי שדבריי לא התייחסו לאנשים בעלי מוגבלויות כלשהן ואם יש מי שנפגע מדבריי אני מאוד מצטער על כך”.

במהלך כנס פתיחת קמפיין הליכוד ביום שלישי בערב בבנייני האומה, חיקה נתניהו את בני גנץ.

לאחר שהוקרן סרטון שבו נשמע יו”ר כחול לבן כשהוא מגמגם, אמר ראש הממשלה: “פעם, זה היה או אנחנו או הם. היום, זה או אנחנו או אהההה… אהההה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות