“דמי בראשך” • רון קובי לדרעי: אני חשוף לאיומים, תחזיר את האבטחה

ראש עיריית טבריה המודח דורש משר הפנים להחזיר את המאבטחים שנלקחו ממנו, כי קיימת סכנה ממשית לחייו • "רמת האיום עלי ורמת ההטרדות רק עלו מיום ההדחה על ידי גורמים חרדים קיצוניים המחוברים לרבנים מסיתים ולעבריינים בכירים"
חרדים 10
כ"ד טבת התש"פ / 21.01.2020 13:50

רון קובי, ראש עיריית טבריה המודח, התריע היום (שלישי) במכתב ששיגר לשר הפנים אריה דרעי, כי קיימים איומים על חייו – ולכן יש להחזיר את האבטחה שנלקחה  ממנו, בעקבות פיטוריו. כך מדווח מתן וסרמן ב’מעריב’.

קובי טוען במכתבו: “יומיים לאחר ההדחה הורית על הסרת האבטחה סביבי כבאבחת סכין ובכך חשפת אותי לסכנת חיים ממשית, רמת האיום עלי ורמת ההטרדות רק עלו מיום ההדחה על ידי גורמים חרדים קיצוניים המחוברים לרבנים מסיתים ולעבריינים בכירים”.

לדבריו, “משיחות עם קצינים בכירים במחוז ועם מפקד משטרת טבריה אני מבין שהאבטחה הוסרה על פי בקשת משרד הפנים בטענה כי איני עוד עובד ציבור וזאת ללא דיון מאיומים במחוז. לדברי המשטרה אין ולא היה שום שינויי סטסטוס בדרגת האיום שלי והיא אף עלתה”.

קובי הוסיף: “דמי בראשך והכתובת נמצאת על הקיר, שכן ידוע לי שהוראה זו יצאה ממך אל מנכ”ל משרדך ומשם לחברת האבטחה להפסקת העסקתם כשברור לך שסכנת חיים מרחפת מעל לראשי”.

ממשרד הפנים נמסר בתגובה למעריב: “בהתאם להחלטת המשטרה, שהיא הגורם המוסמך לקבוע את רמת האיום ואת סל האבטחה הנגזר מרמת האיום, הוחלט להסיר את מר רון קובי, ראש עיריית טבריה לשעבר, מרשימת המאוימים. ככל שמר קובי סבור כי הוא נמצא תחת איום, עליו לפנות למשטרת ישראל האמונה על הנושא. משרד הפנים ימשיך ויפעל בהתאם להנחיות הגורמים המוסמכים במשטרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות