הטרגדיה של שתי בנות הדודות: חני הותירה מכתב בבית הסבתא

שתי בנות דודות - חני סוליש ע"ה בת 19 מנתניה ושטרנה שרה קלפמן ע"ה בת 23 מירושלים, נמצאו אמש ליד בניין בשכונת גבעת שאול כשהן ללא רוח חיים • השתיים, שאחת מהן נטשה את הדת לפני מספר שנים, נפגשו אתמול אצל סבתן ובמהלך הלילה הגיעו אל הבניין הממוקם צמוד לישיבה
חיים טוויל
כ"ד טבת התש"פ / 20.01.2020 23:13

שתי בנות דודות – חני סוליש ע”ה בת 19 מנתניה ושטרנה שרה קלפמן ע”ה בת 23 מירושלים, נמצאו אמש (שני לפנות בוקר) כשהן ללא רוח חיים, ליד בניין ברחוב הדפוס בשכונת גבעת שאול בירושלים.

השתיים, שבאות ממשפחות המשתייכות לחסידות חב”ד, נהגו להיפגש בבית סבתן בשכונת רמות. קלפמן התרחקה בשנים האחרונות מחיי תורה ומצוות.

לפי דיווח בחדשות 12, אמש הן נפגשו בבית סבתן ומשם הגיעו אל הבניין בגבעת שאול.

בשעה 01:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים על שתי צעירות שנמצאו מחוסרות הכרה עם פגיעה רב מערכתית, סמוך למבנה מסחרי גבוה ברחוב בית הדפוס.

לפי הדיווח בחדשות 12, סוליש בת ה-19 השאירה מכתב בבית הסבתא, בו כתבה כי היא לא מוצאת את עצמה ופוחדת לאכזב את הוריה.

עוד דווח, כי כרגע כיוון החקירה העיקרי הוא ששתי הצעירות נקלעו למשבר נפשי.

בית חב”ד ו’מוסדות חב”ד נתניה’ פרסמו היום הודעה למקורבי בית חב”ד – בה נאמר:

“בלב כאוב ומרוסק הננו להודיע על פטירתה של הנערה הנפלאה מסורה ונתונה למבצעי הק’ של הרבי, חניכת מוסדותינו חנה ע”ה סוליש, בת חברנו השליח הרב נח ורעייתו הגב’ רעיה סוליש שיחיו, משלוחי הרבי בנתניה ומנהל הפעילות בעירנו”.

הלווייתה של חנה ע”ה נערכה בבית העלמין בשיכון ותיקין בנתניה.

הלוויתה של בת דודתה שטרנה שרה התעכבה והיא יצאה הלילה בשעה 01:45 מבית הלוויות ‘שמגר’, להר הזיתים. אביה, יועץ חינוכי במקצועו, שוהה בברוקלין.

כפי שדווח בחרדים 10, כמה מתלמידי ישיבת ‘אש התלמוד’, הממוקמת בסמוך, נחשפו למראות הקשים, לאחר ששמעו צרחות בשעת לילה המאוחרת. כאשר יצאו מבניין הפנימייה לראות מה אירע, נחשפו למחזה המחריד בו מצאו הנערות את מותן.

אם לאחד התלמידים סיפרה על הטלפון שקיבלה מבנה בשעה 2 וחצי בלילה: “‘אמא, את לא מבינה מה קרה עכשיו בישיבה שלנו! יש כאן הסטריה מטורפת. הייתי חייב להתקשר אלייך ולשמוע אותך’. הוא בכה, הוא שיתף, הוא תיאר ושטף החוצה את החרדה הבהלה וההיסטריה”.

מפקד זק”א ירושלים, בנצי אוירינג, שהה עם המשפחות במכון לרפואה משפטית באבו כביר, כדי לסייע למשפחות בהליך הזיהוי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התגובה,: אין תגובה
    21/01/2020 00:18
    גילי
  1. אבא צריך משיח עכשיו!😭