מוות כפול בגבעת שאול: 2 בנות ממשפחות חרדיות ללא רוח חיים

שתי צעירות, בנות למשפחות חרדיות מנתניה וב"ב, אותרו ללא רוח חיים סמוך למבנה מסחרי ברחוב הדפוס בבירה • כוחות הצלה שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותן: "ראינו שתי צעירות ללא נשימה וללא דופק. סבלו מחבלה רב מערכתית קשה" • תלמידי ישיבה סמוכה נחשפו למחזה הקשה
חיים טוויל
כ"ג טבת התש"פ / 20.01.2020 13:28

שתי צעירות, בנות למשפחות חרדיות,  אותרו הלילה (שני) ליד בניין בשכונת גבעת שאול בירושלים, כשהן ללא רוח חיים.

השתיים, בנות 19 ו-23, קרובות משפחה שמשפחותיהן מתגוררות בבני ברק ונתניה, נמצאו בסמוך למרכז ספיר ברחוב בית הדפוס.

צוותי מד”א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום קבעו את מותן.

כמה מתלמידי ישיבת ‘אש התלמוד’, הממוקמת בסמוך, נחשפו למראות הקשים, לאחר ששמעו צרחות בשעת לילה המאוחרת. כאשר יצאו מבניין הפנימייה לראות מה קרה, נחשפו למחזה המחריד בו מצאו הנערות את מותן.

אם לאחד התלמידים סיפרה על הטלפון שקיבלה מבנה בשעה 2 וחצי בלילה: “‘אמא, את לא מבינה מה קרה עכשיו בישיבה שלנו! יש כאן הסטריה מטורפת. הייתי חייב להתקשר אלייך ולשמוע אותך’. הוא בכה, הוא שיתף, הוא תיאר ושטף החוצה את החרדה הבהלה וההיסטריה”.

מדוברות מד”א נמסר: ‏בשעה 01:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים על 2 צעירות שנמצאו מחוסרות הכרה עם פגיעה רב מערכתית, סמוך למבנה מסחרי גבוה ברחוב בית הדפוס בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד”א דיווחו על 2 צעירות בשנות העשרים ללא סימני חיים וקבעו את מותן.

חובש על אופנוע מד”א שלומי לוי ופראמדיק מד”א שלום גליל סיפרו: “כשהגענו למקום, ראינו שתי צעירות בשנות העשרים מחוסרות הכרה, ללא נשימה וללא דופק, הן סבלו מחבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותן של שתיהן”.

מוישי הירשמן, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “כשהגענו למקום נתקלנו בשתי צעירות ללא רוח חיים בסמוך למבנה משרדים. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותן בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו”.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

מפקד זק”א ירושלים, בנצי אוירינג, הוזעק למכון לרפואה משפטית כדי לסייע למשפחות בזיהוי והבאתן לקבר ישראל בהקדם.

הלוויתה של הנערה מנתניה תתקיים הערב בבית העלמין שיכון ותקין בנתניה.  הלווית הנערה השניה תתקיים הערב בירושלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות