‘אבא של אשתו הוא…’: יאיר נתניהו צייץ נגד יולי אדלשטיין ומחק מיד

בנו של ראש הממשלה צייץ ציוץ תוקפני במיוחד נגד חמיו של יו"ר הכנסת - ומחק אותו מאוחר יותר • גם מקורבי ראש הממשלה תקפו את אדלשטיין: "עצוב לראות כיצד הוא נופל למלכודת של השמאל"
אריה ריבקינד
כ"ב טבת התש"פ / 19.01.2020 20:56

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, היכה הערב (ראשון) שוב: זמן קצר אחרי הודעתו של יו”ר הכנסת כי יכנס את המליאה ביום שלישי בשבוע הבא לדיון על חסינות ראש הממשלה, תקף נתניהו הבן בחריפות את יולי אדלשטיין.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, כתב יאיר: “אבא של אשתו הוא לאוניד נבזלין. אוליגרך שמבוקש על רצח ברוסיה, והבעלים של עיתון ‘הארץ’. רק בזכות הכסף הרב שהוא מזרים אליו, העיתון לא פושט רגל”.

אחרי זמן קצר יאיר מחק את הציוץ.

מקורבי ראש הממשלה הגיבו על החלטת יו”ר הכנסת: “עצוב לראות כיצד אדלשטיין נופל למלכודת של השמאל, הוא מאפשר במו ידיו להפוך את הכנסת לקרקס פוליטי בזמן בחירות בכך שהוא נותן את ידו לתחבולות השמאל שמנסה להשתמש בכנסת רק כדי לנטרל את נתניהו”.

לדבריהם, “לא משנה כמה התקשורת והשמאל יחבקו את יו״ר הכנסת, הוא לעולם לא יוכל לברוח מהאחריות לכך. החלטתו קובעת דה פאקטו שענייניו של רה”מ יוכרעו פוליטית ולא באופן ענייני ומעין שיפוטי כפי שהחוק דורש”.

“ברור לכולם שהטירוף של השמאל לדון בבקשת נתניהו נובעת משתי סיבות מרכזיות: האחת – זה ישמש את קמפיין הבחירות שלהם ‘רק לא ביבי’, השנייה – הם בונים על עתירה לביהמ”ש שיקבע שאין אפשרות להטיל על נתניהו את הרכבת הממשלה לאחר שכתב האישום יוגש בפועל, שכן ידוע לכל שביהמ”ש לא הסיר את האופציה הזו מעל השולחן.

“אין חולק שהכל בידיו של יולי אדלשטיין, הוא עדיין יכול למנוע את העוול הנורא שייגרם לראש הממשלה, לימין ולמדינה כולה, עוד לא מאוחר לתקן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות