ח”כ משה אבוטבול נדהם: “נציג מרצ אומר בעזרת ה’, תנו לו כפיים…”

ח"כ אבוטבול מש"ס השתתף בפאנל בחירות בכפר הנוער הדסה נעורים: "ליברמן רוצה ממשלת אחדות בלי מגזרים שלמים. זו לא אחדות - זו צביעות" • "בגלל השנאה לראש הממשלה נתניהו הם מוכנים להכל"
אריה ריבקינד
י"ח טבת התש"פ / 15.01.2020 16:30

בכפר הנוער הדסה נעורים, הממוקם סמוך לנתניה, נערך פאנל בחירות בהשתתפות נציגים מכחול לבן, הליכוד, ישראל ביתנו, ש”ס, מרצ, והימין החדש – שאורגן על ידי שכבה יג׳ במוסד.

במהלך הדיון התעמת ח”כ משה אבוטבול מש”ס עם ח”כ יבגני סובה מישראל ביתנו ואמר, כי קריאתו של ליברמן לאחדות נגועה בצביעות: “ליברמן אומר שרוצה ממשלת אחדות, אך בלי מגזרים שלמים בלי חרדים בלי דתי לאומי וללא השמאלנים.. זו לא אחדות זו צביעות”.

במהלך הדיון הסוער טען ח”כ אבוטבול, כי בשל שנאתם לנתניהו – אנשי ישראל ביתנו נגררים למקומות שהם לא חשבו שיגיעו אליהם: “לפני כמה חודשים אף אחד לא היה חולם לפטר את יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין ובפרט שהוא מחבר העמים ורק עתה בגלל השנאה לראש הממשלה נתניהו הם מוכנים להכל”.

עוד השתתפו בפאנל: ח״כ קרן ברק מהליכוד, ח״כ רם שפע מכחול לבן, ח”כ יבגני סובה מישראל ביתנו, אלירן ביחובסקי יו”ר צעירי מרצ, ושי מימון נציג הימין החדש.

כאשר יו”ר צעירי מרצ אמר בסוף הפאנל שבעזרת ה׳ השמאל ינצח, עצר אבוטבול את הפאנל – ואמר: “רק על זה שנציג מרצ אומר בעזרת ה’ כולם חייבים כעת למחוא לו כפיים”.

ח”כ יבגני סובה הדגיש כי בממשלת האחדות הרחבה שתקום, חייבת להיות הסכמה רחבה על קווי יסוד אשר מקובלים על כולם.

“מאז הבחירות בספטמבר הדגשנו כי שתי המפלגות הגדולות שיכולות להרכיב את הממשלה לבד חייבות להגדיר את קווי היסוד של הממשלה. לאחר מכן כל מפלגה אשר תסכים לקווי היסוד תוכלנה להצטרף.

“ח”כ אבוטבול כמו חבריו במפלגת ש”ס רוצים להכתיב לממשלת האחדות את העקרונות שלהם, אנחנו בישראל ביתנו מפלגת ימין הליברלית לא נאפשר להם לעשות זאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות