ניסיון חיסול ברמות: האופנוען ירה בחרדי שחזר משחרית – ופצע קשה

מי שנפצע בירי באורח קשה היום הוא אלי אריש, עבריין בכיר בירושלים, שכבר ניצל ממספר ניסיונות חיסול בעבר • עדי ראייה: היה בדרכו לביתו מתפילת 'ותקין'
חיים טוויל
ט"ז טבת התש"פ / 13.01.2020 11:06

תושבי שכונת רמות נבהלו בשעות הבוקר, כאשר צרור יריות פילח את השקט במהלך ניסיון חיסול של אדם חרדי בשנות ה-50 לחייו שהיה מעורב על פי חשד בפעילות עבריינית.

לפי דיווח של יוסי אלי מחדשות 13, מי שנפצע בירי באורח קשה היום (שני) הוא אלי אריש, עבריין בכיר בירושלים, שכבר ניצל ממספר ניסיונות חיסול בעבר ונלחם כעת בחייו.

לאחרונה הוא נעצר בפרשת הרצח הכפול של בני הזוג כדורי ז”ל.

על פי עדי ראיה, הוא חזר מתפילת ‘ותיקין’ ואופנוען הגיח לעברו והחל לירות. הפצוע קפץ מגדר, נחבל ונפצע מהירי.

ממשטרת ירושלים נמסר: “כוחות משטרת ישראל הוזעקו לפני זמן קצר לשכונת רמות בירושלים, בעקבות דיווח על ירי שבוצע לעבר תושב המקום על ידי חשוד שנמלט על אופנוע. כוחות המשטרה פתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד, ובמקביל נפתחה חקירה. הפצוע פונה על ידי מד”א במצב בינוני לבית החולים. מבדיקה ראשונית עולה חשד שהרקע לאירוע פלילי”.

ממד”א דוח: “בשעה 7:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים על אירוע גבר שנפצע מירי ברחוב פליקס פרנקפורטר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שערי צדק גבר כבן 35 במצב בינוני, בהכרה, יציב”.

יוחנן צמח ושוקי בקר, חובשים באיחוד הצלה, תיארו: “כשהגענו למקום סיפרו לנו עוברי אורח כי לאחר שנורה הוא קפץ מגדר בגובה של 2 מטרים עקב הבהלה. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מפצעי ירי וחבלות בכל חלקי גופו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מרוקאים
    13/01/2020 11:31
    מרוקאים
  1. מרוקאים הכי מסוכנים שיכולים להיות. כל אלו הם מרוקאים.