באמצעות תותב דמוי מפתח • צפו: פורצים ניסו להיכנס לבתים ונעצרו

הפורצים נתפסו כשבכליהם כלי פריצה מגוונים, ובהם גם שני תותבים דמויי מפתח ששימשו אותם ככל הנראה בניסיונות הפריצה • בזמן שהשניים נבדקו על ידי השוטרים, פתח אחד החשודים בריצה וברח מהשוטרים
חיים טוויל
ט"ו טבת התש"פ / 12.01.2020 12:21

משטרת ישראל הגישה בשבוע שעבר כתב אישום נגד שני תושבי לוד בני 26, בחשד שניסו לפרוץ לבתים בנס ציונה ובגין עבירות נוספות.

החקירה נפתחה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרת ישראל ביום שלישי בשבוע שעבר על שני חשודים שמנסים לפרוץ לדירה ברחוב השריון בנס ציונה.

כוחות משטרה שהגיעו לזירה פתחו בסריקות אחר החשודים ואיתרו אותם ברחוב ביל”ו בעיר.

השוטרים הבחינו כי אחד החשודים השליך קופסה לעבר השיחים – קופסה שהכילה שני תותבים דמויי מפתח ואביזרים נוספים, המשמשים על פי החשד לפריצה לבתים.

בחיפוש שנערך על החשוד השני נמצאו כלים נוספים המשמשים לפריצה לבתים.

בזמן שהשניים נבדקו על ידי השוטרים, פתח אחד החשודים בריצה וברח מהשוטרים. זמן קצר לאחר מכן הוא אותר ונעצר.

מכתב האישום עולה, כי השניים הגיעו לבניין ברחוב השריון בנס ציונה כשהם לבושים בגדים בצבע שחור, חובשים כובעים שחורים על ראשם ומסתירים פניהם באמצעות ידם.

הם עלו לקומה השמינית בבניין ובזמן שאחד הנאשמים הרכין ראשו מטה וכיסה את פניו באמצעות ידיו, ניגש חברו לצילינדר דלת הדירה והחל להתעסק בצילינדר, כשהראשון עומד ומאבטח את מעשיו. לאחר שאחד הדיירים הבחין במעשיהם, עזבו השניים את המקום ובהמשך נעצרו על ידי השוטרים.

מעצרם הוארך על ידי בית משפט השלום בראשל”צ.

עם סיום החקירה הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום כנגד השניים ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים בגין החזקת מכשירי פריצה, נסיבות מחשידות בכוונת פריצה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות