סמוטריץ’: “תיעוב הדדי עם פרץ? לא היה ולא נברא. הצעתי לו פגישה”

שר התחבורה ראה דיווחים על "תיעוב הדדי" בינו לבין הרב רפי פרץ, ופרסם שורת ציוצים • בתגובה, הרב פרץ קרא לסמוטריץ' להיפגש - וסמוטריץ' צייץ: "הצעתי לו להיפגש עוד היום בארבע עיניים"
אריה ריבקינד
י"ב טבת התש"פ / 09.01.2020 15:27

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’  פנה בצהרים (חמישי אל השר רפי פרץ והציע לו להיפגש עוד היום בארבע עיניים, כדי  לנסות לגשר על הפערים – ולרוץ יחד בבחירות לכנסת ה-23.

הפנייה נעשה על רקע מספר דיווחים עיתונאיים כביכול קיים “תיעוב הדדי” בינו לבין הרב רפי פרץ, שלא מאפשר להגיע להסכמות על ריצה משותפת.

סמוטריץ’ צייץ בטוויטר: “יוצא מדיון מקצועי עם שר האוצר ורואה הרבה כתבים, כמו תזמורת בתאום מושלם, מצייצים על ‘תיעוב’ ביני לבין יו”ר הבית היהודי הרב רפי פרץ.

“התזמון וניסוח המתואמים מלמדים שיש איזה שועל קטן מחבל כרמים שמנסה לחבל באחדות המתגבשת והוציא תדרוך שקרי לכל הכתבים. חברים, לא היה ולא נברא”.

הוא הדגיש: “בין הרב רפי לביני יש אכן מחלוקת עניינית. אני דורש אחדות אמיתית ובחירות דמוקרטיות והוא מסרב. מחלוקת עניינית כן, אך חלילה לא מעבר לכך”.

שר התחבורה הוסיף: “אני פועל בימים האחרונים בנחישות ובאחריות ליצירת אחדות כמה שיותר רחבה, שתהיה ראויה לאמון הציבור, ותמקסם את האלקטורט של הציונות הדתית שמימין לליכוד.

“בעזרת השם ובעבודה קשה נתגבר על השועלים ונצליח במשימה החשובה הזו”.

בתגובה לציוצים צייץ הרב רפי פרץ: “בצלאל ידידי. תודה על הדברים. יש לנו אחריות גדולה, בוא ניפגש ונסגור הסכם ביננו”.

זמן קצר לאחר מכן צייץ סמוטריץ’: “פניתי לרב רפי פרץ והצעתי לו להיפגש עוד היום בארבע עיניים ולנסות לגשר על הפערים בינינו. להערכתי על רקע היחסים הטובים בינינו פגישה כזו יכולה לקדם מאוד אחדות רחבה ככל הניתן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות