איים שאם יספר על מעשיו הוא יכה אותו: אישום נגד המדריך המתעלל

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד שמואל חיים שחר, בן 22 מרושלים, בגין עבירות של מעשים חמורים שביצע בנער בן 13, בזמן שעבד כמדריך בפנימייה בה הילד חוסה • ביצע המעשים בשעת לילה, כאשר ליווה אותו לשירותים - ובאחד המקרים איים עליו שאם יספר על מעשיו
חיים טוויל
י"א טבת התש"פ / 08.01.2020 11:58

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שמואל חיים שחר, בן 22 מרושלים, בגין עבירות של מעשים חמורים שביצע בנער בן 13, בזמן שעבד כמדריך בפנימייה בה הילד חוסה.

על פי כתב האישום, בשעת לילה, כאשר ליווה את הילד לשירותים, ביצע בו הנאשם מעשים חמורים, בהיותו אחראי עליו – ובאחד המקרים איים עליו שאם יספר על מעשיו יכה אותו.

ראשיתה של החקירה בתלונה שהוגשה במרכז השרות החרדי שהקימה המשטרה בירושלים, במהלכה עלה החשד כי בוצעו מעשים חמורים בנער כבן 13 הלומד ושוהה במוסד חינוכי בירושלים, על ידי אחד המדריכים העובדים במקום.

במהלך חקירה סמויה של בלשי וחוקרי המשטרה, התחזק החשד נגד החשוד, בכך שבשעת לילה במהלך חודש דצמבר, העיר החשוד את הנער משנתו ולקח אותו לחדר השירותים, שם לפי החשד ביצע בו מעשים חמורים – והוא נעצר לחקירה.

חקירת המשטרה הבשילה במהרה לכדי הגשת כתב אישום נגד החשוד.

מרכז השרות החרדי, הוקם מתוך חשיבה להנגיש את שירותי המשטרה למגזר החרדי על ידי פריסתם של מש”קים הפועלים באופן ישיר מול האוכלוסייה, הן על מנת לטפל בעבירות השונות והן לשיפור מרקם החיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוא זכאי
    08/01/2020 13:49
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. להקים מיד שאגת המדריך