תביעה נגד הדואר: הבלגן חוגג כי מתעדפים את חברת אמזון

בתחקיר של 'כאן חדשות' הוצגו עדויות מצולמות במצלמה נסתרת: הדואר מתעדף את אמזון ומפלה את שאר הלקוחות • מגיש תביעת הענק: "כבר תקופה מדברים על זה שהדואר מעדיף את אמזון ולכן בעלי העסקים המקומיים סופגים עיכובים. אחרי שצפיתי בתחקיר הבנתי שלא מדובר בשמועות"
שייע קליין
ט' טבת התש"פ / 06.01.2020 17:59

בעקבות תחקיר ‘כאן חדשות’: תביעה ייצוגית הוגשה היום (שני) נגד דואר ישראל – על סך 50 מיליון שקלים. זאת בטענה שהדואר מתעדף את חברת המסחר האמריקנית אמזון ומפלה את שאר לקוחותיה.

מגיש התביעה מרדכי אלון אמר: “גם אני נפגעתי מהדואר, שלא מעביר משלוחים ששלחתי ללקוחות. כמוני יש עוד רבים. כבר תקופה מדברים על זה שהדואר מעדיף את אמזון ולכן בעלי העסקים המקומיים סופגים עיכובים. אחרי שצפיתי בתחקיר הבנתי שלא מדובר בשמועות. הדבר גרם וגורם לי נזק עצום”.

בתביעה טוען אלון כי בשל העיכובים רכש את שירות ‘שליחות 10’, במסגרתו שילם יותר מ-500 שקלים כדי שהחבילות יגיעו בתוך שני ימים עסקים – אך בידיו 16 דוגמאות לשליחויות שאיחרו או לא הגיעו כלל.

בתחקיר של ‘כאן חדשות’ הוצגו עדויות מצולמות במצלמה נסתרת של עובדים בדואר המודים, כי קיבלו הוראה על ידי הנהלת הדואר לטפל קודם במשלוחים של חברת אמזון.

במצב שנוצר, חבילה מניו יורק לישראל למשל, יכולה להגיע מהר יותר ליעדה, מאשר חבילה מחיפה לתל אביב.

מדואר ישראל נמסר בתגובה: “התביעה טרם התקבלה במשרדנו. לכשתגיע, נבחן אותה ונשיב במסגרת ההליך בבית המשפט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צפת הר כנען מתכונת חירום אש 🔥
    06/01/2020 20:39
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הרבי שב לזמן מוגבל