‘מחזיק בנעמה כבת ערובה’: זה מה שאמה מאיימת לעשות לנשיא פוטין

אמה של נעמה יששכר הודיעה לנשיא המדינה, כי בכוונתה לחסום בגופה את כניסת המשלחת הרוסית למשכן נשיאי ישראל: "איך תוכל לארח אותו כשאתה יודע שהוא מחזיק בנעמה בתי כבת ערובה? בכוונתי להגיע לפתח משכן הנשיא ולחסום בגופי את כניסתו"
אריה ריבקינד
ז' טבת התש"פ / 04.01.2020 18:57

יפה יששכר, אמה של נעמה, הישראלית בת ה-26 הכלואה ברוסיה, פנתה לנשיא המדינה ראובן ריבלין והודיעה לו כי בכוונתה לחסום בגופה את כניסת המשלחת הרוסית והעומד בראשה, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, למשכן נשיאי ישראל במהלך ביקורו ב’כנס המנהיגים’ נגד האנטישמיות שיתקיים בירושלים.

המכתב המלא:

“אדוני נשיא מדינת ישראל, מפרסומים בתקשורת עולה כי בכוונתך לארח לארוחת ערב במשכן נשיאי ישראל שלל מדינאים מכובדים ובראשם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

לא יעלה על הדעת שאתה, נשיא המדינה, תקבל במשכן הנשיאים, בכבוד מלכים, את נשיא רוסיה שמחזיק את בתי נעמה שמשמשת כקלף מיקוח פוליטי ולסחיטה.

נעמה, שנסעה לטיול בהודו עם חברותיה וסומנה מהרגע הראשון כנכס אסטרטגי לסחיטה פוליטית כנגד ישראל, עוברת כבר עשרה חודשים סיוט שאיני מאחלת לאף אחד בעולם.

אדוני הנשיא, כשכל מדינת ישראל ראתה כיצד מוחזקת נעמה בתוך כלוב מזכוכית במשך שבע שעות כאריה בגן חיות, ציפיתי ממך כנשיא גאה של מדינת ישראל ואזרחיה, שתודיע באופן ברור למשלחת הרוסית שאין לך כל כוונה לארח בהוד והדר במשכן נשיאי ישראל את האיש שעומד מאחורי כליאתה לצורכי מיקוח מדיני ופוליטי.

איך תוכל לארח את נשיא רוסיה במשכן נשיאי ישראל, הסמל לממלכתיות ואחדות ישראל, כשאתה יודע שהוא מחזיק בנעמה בתי כבת ערובה?

לפיכך, אני מבקשת להודיע לך כי בכוונתי להגיע ישירות ממוסקבה לפתח משכן הנשיא באותו הערב ולחסום בגופי את כניסת הנשיא הרוסי ומשלחתו למשכנם של נשיאי מדינת ישראל.

כל בקשתי היא שלא תורה לאנשי האבטחה שלך, בני גילה של נעמה, שכל אחד ואחת מהם היה יכול להיות בכלא הרוסי במקום נעמה, למנוע ממני את חובתי כאם וכאזרחית מדינת ישראל הרואה בארוחת הערב המלכותית במשכן הנשיא, בנוכחות נשיא רוסיה, כהשפלה אישית ולאומית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נעמה החזיקה סמים! לכן היא עצורה
    04/01/2020 22:25
    יצחק
  1. ומדינת ישראל לא נושאת ב אחריות על זה.
    את כאימא כשלת בחינוך