‘דורס את השבת’? יו”ר ש”ס ברמת גן הצביע בעד תחבורה ציבורית בשבת

דוד מנחם, יו"ר ש"ס במועצת העיר רמת גן, הצביע בעד התקציב להפעלת מיזם התחבורה בשבת • מועצת העיר אישרה את התקציב השנתי, הכולל 2.5 מיליון שקל, להפעלת מערך קווי השבת
אריה ריבקינד
ב' טבת התש"פ / 30.12.2019 12:39

מועצת העיר רמת גן אישרה אמש (ראשון) ברוב קולות של 15 תומכים מול 5 מתנגדים את התקציב העירוני שלה לשנה הקרובה – בו הוקצו 2.5 מיליון שקלים להפעלת ה’סבבוס’, מערך קווי השבת העירוניים, שיתחיל לפעול מסוף השבוע הקרוב.

מי שהצביע בעד התקציב ללא הסתייגות הוא יו”ר סיעת ש”ס ברמת גן, עו”ד דוד מנחם, שאמר לנוכחים בהצבעה השמית: “אני בעד פעמיים”.

נציג מפלגת הבית היהודי, אביהו בן משה, הצביע נגד והסביר כי לא יתן יד לפגיעה בשבת.

לפי דיווח של איתי בלומנטל באתר ynet, לאחר ההצבעה תקפו חברי האופוזיציה את מנחם על שסלל את הדרך לקווי השבת במטרופולין גוש דן.

“הצבעת פעמיים בעד, זה יפה?”, קרא לעברו יו”ר ועדת הביקורת במועצה אביהוא בן משה. “הצבעת פעמים בעד הסבבוס, מה יגיד כבוד הרב?”

מנחם מסר בתגובה ל-ynet כי לא היה מודע לכך שהצביע בעד מימון התקציב ל’סבבוס. לדבריו, “ברור לחלוטין ולא צריך להיות חכמולוג לדעת שאני נגד תחבורה ציבורית בשבת ונגד תקצוב מימון לכך”.

מארגון חותם נמסר: “בושה וחרפה שבעוד מפלגת ש”ס טוענת כלפי הציבור כי הנושא מהווה בעבורה סדין אדום, נציג מטעמה לא רק שאינו פורש מהקואליציה ונותן ידו לחילול שבת ציבורי, אלא עושה זאת בהתלהבות ואומר שהוא ‘פעמיים’ בעד חילול השבת ודורס את השבת במרחב הציבורי”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שבת מה תהא.
    30/12/2019 14:45
    חנוכה שמח
  1. ומה עם התחבורה בשבת בתל אביב והנציג החרדי של אגודת ישראל זייברט.

  2. הערב בתל אביב נציג ש"ס הצביע נגד תחבורה בשבת
    30/12/2019 23:09
    יוסף דוד
  3. בתל אביב מצביעים נגד וברמת גן בעד מוזר!!