באזיקים: זה הדוקר בבית האדמו”ר מקאסאן פערשאיי במונסי • צפו

שעות לאחר מתקפת המצ'טה במסיבת חנוכה בבית האדמו"ר מקאסאן פערשאיי במונסי - רשת CBS פרסמה תיעוד ראשון של הדוקר: תומס גרפטון, בן 37, ממוצא אפרו-אמריקני  • בתיעוד נראה גם כלי הרכב, שלפי החשד שימש את התוקף להגיע אל בית האדמו"ר ושבעזרתו הצליח להימלט במשך שעתיים מכוחות המשטרה שדלקו אחריו • גרפטון כפר באישומי ניסיון הרצח והפריצה שהוגשו נגדו • בדיון בעניינו נקבע גובה הערבות שלו – 5 מיליון דולרים
נתן פרל
א' טבת התש"פ / 29.12.2019 18:27

 

וידאו: CBS New York

תומאס גרפטון, בן 37 ​​מגרינווד לייק,הוא הדוקר שנכנס חמוש במצ’טה לביתו של האדמו”ר מקאסאן-פערשאיי, הרב חיים לייביש רוטנברג, בעיר מונסי, בעיצומו של ערב ‘מלווה מלכה’ לכבוד חנוכה – ודקר חמישה בני אדם, שניים מהם במצב אנוש.

גרפטון נהג ברכבו מדגם ‘ניסאן’ מעבר לגשר ג’ורג ‘וושינגטון לעיר ניו יורק, כאשר מספר הרישוי של מכוניתו נלכד על ידי קורא לוחיות הרישוי בסביבות השעה 11:45.

הוא נעצר עלידי כוחות משטרה ברמזור בשדרה ה-7 ברובע הארלם.

הוא מואשם בחמש עבירות של ניסיון לרצח ועבירה אחת של פריצה.

לדברי גורם במשטרת ניו יורק, גרפטון נמצא עם “דם בכל בגדיו”.

גרפטון, שנמצא במרחק נסיעה של כ-40 דקות צפונית-מערבית למונסי, הוחזק במטה המשטרה והובא בפני שופט. הוא הכחיש את האשמות נגדו.

הוא יוכל להשתחרר אם יניח ערבות בסך 5 מליון דולר.

מצבם של שניים מבין הנפגעים מוגדר קשה ואנוש.

בתו כך, הניו יורק פוסט מדווח כי נבדק אם גרפטון, החשוד בביצוע הפיגוע, קשור באירוע דקירה של רב מחוץ לבית כנסת אחר באותו אזור בתחילת החודש. על פי הדיווח, המשטרה וה-FBI מחזיקים בתיעוד מצלמות אבטחה של אותו מקרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות