הקלפיות נסגרו: כ-50 אחוזי הצבעה • נתניהו לתומכיו: ‘כל קול משפיע’

116,048 מתפקדי הליכוד מצביעים ב-106 מוקדי הצבעה בכל רחבי הארץ • ראש הממשלה ביקש מהמתפקדים בסרטון וידאו: "צאו להצביע עבורי כדי לתת תשובה מוחצת לשמאל ולתקשורת. הם לא יחליטו בשבילנו" • "ניצחון גדול עבורי בפריימריז יבטיח ניצחון ענק לליכוד בבחירות לכנסת" • צפו
אריה ריבקינד
כ"ח כסלו התש"פ / 26.12.2019 13:11

הפרימרייז בליכוד:  46.92% ממתפקדי הליכוד, שיצאו להצביע במזג אוויר סוער.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא לתומכיו לצאת ולהצביע עבורו בפריימריז לראשות הליכוד.

”אלו שעות של הכרעה, ההצבעה שלכם תקבע. חיזקנו את הכלכלה, קידמנו את מעמדה המדיני של ישראל, שמרנו על הביטחון. לא סיימנו, יש עוד הרבה לעשות והכל תלוי בכם. אחוזי הצבעה גבוהים הכרחיים לניצחון בבחירות. כל קול קובע, כל קול משפיע. צאו להצביע והבטיחו את המשך שלטון הימין בראשותי”, אמר נתניהו.

בהודעה של הליכוד בשעה 18:00 נאמר: “אחוזי הצבעה נמוכים בשעה זו בפריימריז לראשות הליכוד. אחוז ההצבעה בשעה זו עומד על 30% בלבד לעומת 35% בפריימריז לרשימת הליכוד בפברואר האחרון.

“מנהלת הליכוד קוראת לכל מתפקדות ומתפקדי הליכוד: אל תיכנעו למזג האוויר, אל תוותרו על זכותכם הדמוקרטית להצביע ולהשפיע. צאו להצביע עכשיו!”

יו”ר המטה החרדי בליכוד יעקב וידר, טוען כי בריכוזים החרדים קיימים אחוזי הצבעה גבוהים יחסית.

“אנחנו רואים אחוזי הצבעה מרשימים בריכוזים החרדים. בבני ברק למשל בכל שעות היום היו כעשרה אחוזי הצבעה יותר מהממוצע הארצי”.

106 מוקדי הצבעה בכל רחבי הארץ, בהם יצביעו 116,048 מתפקדים בעלי זכות בחירה, נפתחו הבוקר בשעה 09:00.

ההצבעה תסתיים בשעה 23:00.

סער הצביע יחד עם רעייתו גאולה אבן בקלפי בתל אביב. ראש הממשלה בנימין נתניהו הצביע בבנייני האומה בירושלים.

ח”כ ניר ברקת הצטרף לנתניהו. “אנשים מגיעים למרות הקור והגשם לתמוך בנתניהו”, סיפר.

 

סער צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: “היום הזה הוא יום גורלי לליכוד ולמדינה. היום בכוחנו לחולל יחד שינוי ולהביא תקווה חדשה לאזרחי ישראל; להבטיח את המשך שלטון המחנה הלאומי ואת נצחון דרכו. אני מבקש את אמונכם ואת קולכם כדי להביא את הבשורה שעם ישראל כולו מצפה לה. בואו להצביע עבורי ויחד נבטיח את נצחון הליכוד ב-2 במרץ”.

נתניהו קרא בעמוד הפייסבוק שלו למתפקדי הליכוד לצאת להצביע למרות הסערה שבחוץ, וטען ללחצים וכוחות שמנסים להשפיע על המתפקדים לא להצביע.

“אחיי ואחיותיי מתפקדי הליכוד, כוחות אדירים ולא רק מזג האוויר, מנסים להשפיע עליכם להישאר בבית. בואו היום להצביע עבורי לראשות הליכוד. שנים אני פועל בשליחותכם למען המדינה האהובה שלנו. עכשיו אני מבקש את תמיכתכם”.

ראש הממשלה הוסיף:  “צאו היום להצביע עבורי כדי לתת תשובה מוחצת לשמאל ולתקשורת: הם לא יחליטו בשבילנו. רק אנחנו נקבע מי ינהיג את הליכוד והמדינה. ניצחון גדול עבורי בפריימריז יבטיח ניצחון ענק לליכוד בבחירות לכנסת. בואו להצביע עבורי. סומך עליכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות