שותים ותוקפים קטינים? סגן ראש העיר מישראל ביתנו פרסם התנצלות

סגן ראש עיריית חיפה מרשימת ‘ישראל ביתנו’, לזר קפלון, שהשתלח בחריפות באוכלוסיה הדתית-חרדית מגיב על הסערה: "הדברים תורגמו באופן שגוי תוך כדי הוצאת הדברים מהקשרם. לא היתה בכוונתי כל כוונה לפגוע באוכלוסיה זו או אחרת"
אריה ריבקינד
י"ט כסלו התש"פ / 17.12.2019 12:20

סגן ראש עיריית חיפה מרשימת ‘ישראל ביתנו’, לזר קפלון, שהשתלח בחריפות באוכלוסיה הדתית-חרדית, מבהיר הבוקר (שלישי) את הדברים שצוטטו בשמו.

בדף הפייסבוק שלו כתב קפלון: “הדברים שכביכול פורסמו בשמי נאמרו בשפה הרוסית בתגובה לעלבון שהוטח בפני ותורגמו באופן שגוי תוך כדי הוצאת הדברים מהקשרם כך שיצרו פרשנות חמורה ואני מצר על כך”.

הוא הוסיף: “במסגרת תפקידי אני מסייע רבות לאוכלוסיה הדתית ובוודאי הדברים רחוקים מהשקפת עולמי. לא היתה בכוונתי כל כוונה לפגוע באוכלוסיה זו או אחרת ואני מבקש את סליחת אלו שראו עצמם נפגעים מכך”.

אתמול פנה ארגון בצלמו בפנייה דחופה ליועמ”ש לממשלה ולמ”מ פרקליט המדינה החדש בדרישה לפתוח בחקירה מיידית בגין הסתה ולשון הרע על ציבור הדתי והחרדי במדינה ולפעול לפיטורי סגן ראש העיר בחיפה – שהתבטא ביטויים קשים כנגד המגזר הדתי והחרדי.

סגן ראש העיר צוטט מתוך פורום לדוברי השפה הרוסית, שם כתב לפני מספר חודשים: “הדתיים תוקפים קטינים ושותים בחסות אלוקים, צריך למנוע מהם את השלטון”

לדבריו, “90 אחוז מהחילונים משרתים בצבא, בעוד שהדתיים זוללים, שותים ותוקפים את הקטינים בחסות אלוקים. אל תבלבלו בין המאמינים והקנאים הזומבים. איש אינו פוגע בזכותם של כל אחד להאמין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות