אוחנה: אורלי בן-ארי גינזברג תכהן כמ”מ פרקליט המדינה

המשנה לפרקליטת מחוז מרכז, עו"ד אורלי בן ארי גינזברג, תחליף את שי ניצן • שר המשפטים: "אורלי תתרום לחיזוק אמון הציבור במערכת" אוחנה החליט למנות את בן ארי גינזברג בניגוד לעמדת מנדלבליט, שרצה לראות בתפקיד את המשנה לפרקליט המדינה - עו"ד שלמה (מומי) למברגר
אריה ריבקינד
י"ט כסלו התש"פ / 17.12.2019 10:50

שר המשפטים אמיר אוחנה הודיע הבוקר (שלישי) כי החליט למנות את המשנה לפרקליטת מחוז מרכז, עו”ד אורלי בן ארי גינזברג, לתפקיד מ”מ פרקליט המדינה, במקום שי ניצן – שפרש אתמול מהתפקיד לאחר שש שנים.

אוחנה החליט למנות את בן ארי גינזברג בניגוד לעמדתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שהיה רוצה לראות בתפקיד את המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, עו”ד שלמה (מומי) למברגר.

“לאחר מספר פגישות, התייעצויות ושיחות שהיו לי עם גורמים שונים ובהם נציב שירות המדינה פרופ’ דניאל הרשקוביץ והיועץ המשפטי לממשלה ד”ר אביחי מנדלבליט – קיבלתי החלטה”, אמר אוחנה.

הוא סיפר: ”כל המועמדים עימם נפגשתי הם בעלי רקע עשיר וניסיון רב בפרקליטות, ומוכשרים הן בפן המקצועי והן בפן הניהולי. התרשמתי מאוד מכולם, כל אחד ומעלותיו, ואני רוצה להודות להם על הנכונות לשאת בתפקיד רב האחריות, בעיקר בתקופה מאתגרת ומורכבת זאת שעוברת על הפרקליטות.

”אורלי מכהנת כ-28 שנים בפרקליטות בשורה של תפקידים. היא בעלת ניסיון רב ועשיר בתחום הפלילי ובתחום הביטחוני, בוגרת המכללה לביטחון לאומי, בעלת תואר שני במדעי המדינה (ביטחון לאומי) ותארים ראשון ושני בהצטיינות במשפטים”.

לדבריו, בן ארי ”מכהנת בהתנדבות כראש הרכב בבית הדין הארצי למשמעת של לשכת עורכי הדין ובמשך שנים שימשה כראש הפורום הביטחוני של פרקליטות המדינה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות