גורם טיפולי במגזר החרדי ביצע מעשים חמורים במטופליו

על פרטי הפרשה מוטל צו איסור פרסום • פרקליטיו של הגורם הטיפולי: מנועים מלהגיב • ארגון JCW שמסייע לנפגעים בציבור החרדי וחשף את הפרשה: "בסיפור הזה היה קשר של שתיקה. מדובר במשהו שלא נתקלנו בו הרבה מאוד זמן. זה מקרה לא פשוט, לא סטנדרטי, ששובר שיאי רוע"
חיים טוויל
י"ז כסלו התש"פ / 15.12.2019 10:58

בית המשפט המחוזי בירושלים התיר הלילה (ראשון) לפרסם, לבקשת מספר כלי תקשורת, על פרשה חמורה של מעשים חמורים, במסגרתה הוגש כתב אישום נגד גורם טיפולי במגזר החרדי בגין עבירות חמורות שביצע במטופליו.

בית המשפט המחוזי בירושלים קבע כי על שאר פרטי הפרשה עדיין יוטל צו איסור פרסום.

עורכי דינו של הגורם הטיפולי הנאשם בפרשה, הם אותם עורכי דין המייצגים את מלכה לייפר, הנחשדת בביצוע עבירות חמורות באוסטרליה.

בשיחה עם עו”ד טל גבאי ויהודה פריד, המייצגים את החשוד, נמסר מהפרקליטים: “אנו מנועים להגיב עקב צו איסור הפרסום”.

הפרשה נחקרה במשטרת מחוז ירושלים לפני כמה חודשים.

רחלי רושגולד, סמנכ”לית ארגון JCW שמסייע לנפגעים  בציבור החרדי וחשף את הפרשה, אמרה בגל”צ: ” מדובר בפרשה שמאוד העסיקה אותנו בחודשים האחרונים. אני מנועה מלדבר כי יש צו איסור פרסום מאוד ייחודי. יש כאן איזה רגישות מאוד גדולה בפרשה הזאת. עבדנו בצורה מאוד מאומצת ובסופו של דבר אני שמחה שהצלחנו להביא לכתב אישום”.

היא הוסיפה: “לצערי הרב בסיפור הזה היה פה קשר של שתיקה. מדובר במשהו שלא נתקלנו בו הרבה מאוד זמן. אני מאוד מודה למשטרת ירושלים. זה מקרה לא פשוט, לא סטנדרטי, ששובר שיאים של רוע”.

ל’כאן חדשות’ אמרה: “פעלנו כדי להביא את הפרשה לידיעתם של גורמי אכיפת החוק, גם כשהיה נראה שהמצב אבוד לא ויתרנו והמשכנו במאמצים לשבור את קשר השתיקה. אנו בטוחים כי בית המשפט יעשה את המיטב, ינקוט יד קשה ויוציא את הצדק לאור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות