הגר”מ מאזוז תיאר: כך ערבים ‘מפילים בפח’ בחורות יהודיות

ראש ישיבת כיסא רחמים נשא בשיעורו השבועי דברים על המאבק נגד התבוללות • "היא מתחתנת ועוזבת את ההורים שלה ופתאום היא מגלה שיש כבר ארבע ערביות והיא האישה החמישית. בהתחלה הם עוד עושים לה כבוד, אחר כך כבר נותנים לה מכות רצח - וצועקים לה: 'יהודייה מלוכלכת'"
יוסף גרינבוים
י"ז כסלו התש"פ / 15.12.2019 01:38

ראש ישיבת כיסא רחמים, הגר”מ מאזוז, התייחס הערב (מוצ”ש) בשיעורו השבועי לסיפורה של דינה בת יעקב מתוך פרשת השבוע. בדבריו, דיבר ראש הישיבה על המאבק בהתבוללות – ועל החשיבות של הארגונים הפועלים נגדה.

בדבריו, אמר הגר”מ מאזוז: “בפרשת השבוע נאמר ‘הכזונה יעשה את אחותינו’. השבטים עונים ליעקב אבינו: מה אתה רוצה? שאחותנו תהיה חס ושלום כך? תלך להיבעל לבן בליעל זה? שכם בן חמור? הוא בעצמו חמור. מכאן אתה למד כמה הקפידו אבותינו על טהרת הייחוס”.

ראש הישיבה הוסיף:  “אם לצערנו הרב לומדים ביחד באוניברסיטה או בכל מקום אחר יהודים וערבים, מגיע ערבי אחד ומוצאת חן בעיניו הבחורה הזאת. אז קודם כל הוא קונה תליון של מגן דוד שיחשבו שהוא יהודי, אחר כך הוא קונה לה מתנות.

“איך קוראים לך? היא שואלת – והוא עונה: יוסף. אהה,יוסף זה שם יפה. הם מטיילים ויום אחד הם מחליטים להתחתן”.

הגר”מ מאזוז הוסיף ותיאר: “הוא אומר לה אני אקח אותך לאמא. איפה אמא? אום אל פאחם. מה? אתה ערבי? היא שואלת. כן, הוא עונה, מה הבעיה?! כולנו בנים של אברהם אבינו.

“ולמה אום אל פאחם? שואלת הבחורה, כדי שתהיי כמו ערביה, הוא עונה לה.

“היא מגיעה לשם והיא מתחתנת ועוזבת את ההורים שלה ופתאום היא מגלה שיש כבר ארבע ערביות והיא האישה החמישית. בהתחלה עוד עושים לה כבוד, אחר כך כבר נותנים לה מכות רצח וצועקים לה ‘יהודייה מלוכלכת’. נפלה בפח”, קבע הרב.

בהמשך הדרשה סיפר ראש הישיבה מספר סיפורים על מקרים שעליהם שמע – על קשרים בין ערבים לבין יהודיות.

הגר”מ  מאזוז הדגיש: “תכבד את הבת שלך. הדוקטורט שלה לא שווה כלום אם היא עוזבת אחר כך את הדת, תעזוב את השבת, את ההורים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות