גוש חוסם: אדם אחד משגע את המדינה כולה ונראה שהוא נהנה מזה

הפרשן מתי טוכפלד תוקף בטורו בעיתון 'ישראל היום' את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: הוא נער הפוסטר של ממשלת המעבר הנצחית • "מי שנהנה מהמצב הקיים, של בחירות כל כמה חודשים, הפתק הנכון עבורו הוא זה של ישראל ביתנו"
אריה ריבקינד
י"ב כסלו התש"פ / 10.12.2019 11:04

העיתונאי מתי טוכפלד תוקף בטורו בעיתון ‘ישראל היום’ את יו”ר ישראל ביתנו ומתייחס למצב הפוליטי אליו נקלעה מדינת ישראל.

“לפי הסקרים ולפי כל ההערכות, הפארסה שהתגלתה במלוא עוצמתה מול עינינו כעת, תחזור על עצמה שוב בתחילת חודש מארס, אז יבקשו הפוליטיקאים שוב את אמון הציבור בבחירות כלליות.

“ראשי המפלגות ותומכיהם יכולים לנהל על גבנו את קרב ההאשמות הידוע כאוות נפשם. זה לא ממש משנה את העובדה שבעוד שלושה חודשים נחזור בדיוק לאותה הנקודה ונקשיב לאותן האשמות ואותם ויכוחים חסרי תוחלת, כל הדרך לקלפיות – פעם נוספת”, כותב טוכפלד.

“הדרך הוודאית לבחירות רביעיות עוברת דרך הצבעה לליברמן. מי שנהנה מהמצב הקיים, של בחירות כל כמה חודשים, הפתק הנכון עבורו הוא זה של ישראל ביתנו. אבל מי שלא, שיבחר פתק אחר. בלי קשר לדעות פוליטיות, מצע או מדיניות – הצבעה לליברמן היא הצבעה בעד בחירות רביעיות.

“בשתי מערכות בחירות ליברמן לא נתן את אצבעותיו להקמת אף מממשלה. נוכחותו במגרש הפוליטי מונעת משני הגושים לקבל 61 מנדטים והכרעה. מאז בחירות 2019 א’ ליברמן הפך לגוש חוסם של איש אחד. אפשר לאהוב אותו, להתחבר לדעותיו, לחבב את זגזוגיו. אין שום בעיה. אבל יחד עם זאת, צריך לדעת כי הצבעה עבורו היא הצבעה בעד המשך הריק הפוליטי וממשלת המעבר הנצחית שלא מסתיימת, וגם כנראה לא תסתיים כל עוד הוא על המגרש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות