הרב אליהו: “הגיע הזמן שאנו נראה עוצמה וכוח, בג”ץ פוסק לפי לחץ”

רבה של העיר צפת קורא לצאת למאבק על עמונה: "אף אחד לא מתכוון להפעיל אלימות. אני מקווה שהחיילים לא יפעילו אלימות. לא יתכן שבמדינה הזו יהיה דין אחד לבדואים ודין אחד ליהודים" "כשמדובר בבדואים אז מאריכים עשר פעמים את מועד הפינוי - גם אם מדובר בהתיישבות לא חוקית, כי בית המשפט מפחד"
יוני גרין
כ"ח חשון התשע"ז / 29.11.2016 13:27

רבה של העיר צפת, הגאון רבי שמואל אליהו, יצעד הערב (שלישי) לעמונה יחד עם תושבי מגרון בקריאה לבטל את הרס היישוב – הצפוי בחודש הבא.

“צריך לרכז כמה שיותר יהודים בעמונה, כי בסופו של דבר בית המשפט פוסק לפי לחץ”, אמר הרב אליהו בשיחה עם ערוץ 7. “כשמדובר בבדואים אז הוא יכול להאריך עשר פעמים את מועד הפינוי – גם אם מדובר בהתיישבות לא חוקית, כי הוא מפחד מהבדואים. אז אולי הגיע הזמן שאנחנו נראה עוצמה וכוח ויבינו שזה לא הולך בקלות.

“אחרי הפעם הקודמת, כשאולמרט ניסה לפנות יהודים בכוח, הוא הבין שזה לא כל-כך פשוט והוא נרתע, אולי זה מה שהממשלה צריכה לראות – שיש פה עצמה וכוח ולא ניתן לפנות את עמונה”.

כשנשאל  כיצד יש להתנהל מול החיילים והשוטרים – השיב: “אף אחד לא מתכוון להפעיל אלימות. אני מקווה שהחיילים לא יפעילו אלימות. לא יתכן שבמדינה הזו יהיה דין אחד לבדואים ודין אחד ליהודים. חכמינו אמרו שכל המרחם על בדואים מתאכזר למתנחלים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות