הגר”מ מאזוז על יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל: “יום קדוש ונורא”

ראש ישיבת 'כיסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של תנועת 'יחד', הגאון רבי מאיר מאזוז על יום הזיכרון לחללי צה"ל ומערכות ישראל: "כל אחד מחיילי ישראל לא שפך את דמו לשווא. הוא נלחם למען ארץ ישראל. זו זכות גדולה מאוד" • קבע: "צריך לעשות 'מי שברך' לחללי צה"ל בכל שבת. מי ששפך את דמו למען עם ישראל - לא מגיעה לו ברכה?!" • צפו בוידאו
יוסף גרינבוים
ג' אייר התש"פ / 27.04.2020 20:50

ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’ ומנהיגה הרוחני של תנועת ‘יחד’, הגאון רבי מאיר מאזוז, התייחס במהלך שיעור לתלמידיו ליום הזיכרון לחללי צה”ל ואמר כי מדובר ב”יום קדוש”.

ראש הישיבה: “יום הזיכרון לחללי ישראל זה יום קדוש ונורא. כל אחד מחללי ישראל שמסר את עצמו על עם ישראל וארץ ישראל יהיה לו חלק לעולם הבא.

“חלק גדול מאד. למה? כי מסר את עצמו. יש כאלה שטוענים שהם נגד צבא הגנה לישראל. למה? כי הקב”ה מגן. אפשר לומר את זה גם על הגנה על בני אדם. מכשיר שהוא מגן. מגן שעון בלי משוח בשמן…

“מותר לנו למכור כלי נשק לגויים בימינו כיון שמגנים עלינו. מגינים פירושו עוזרים להגנה. המגן העיקרי זה הקב”ה. חיל שנופל לא מסר דמו לשווא. מי יעלה בהר השם אשר לא נשא נפשי… הוא נלחם בשביל להציל עם ישראל, זו זכות גדולה מאד. וכל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא”.

ראש הישיבה קבע: “צריכים לעשות מי שברך לחיילים כל שבת. החיילים ברובם בעוונות חילונים. בן אדם תרם לך 10 שקלים תעשה לו מי שברך? מי ששפך את דמו על עם ישראל לא מגיעה לו ברכה? אדרבה. מברך אותם שיצליחו, שיחזרו בתשובה, שנזכה כולנו לגאולה שלמה, בלי ויכוחים, בלי מחלוקות. שנזכה ליום בו יהיה ה’ אחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות