שרה צעקה עלי: “בגללך תתפרק הקואליציה כי ראה”מ ייסע בשבת”

מני נפתלי, אב הבית במעון ראש הממשלה, תובע את ראש הממשלה ורעייתו בגין התנהגות פוגענית של הגברת נתניהו • מלבד ההתנהגות הפוגענית מאשים נפתלי את נתניהו גם במעשי שחיתות • משפחת נתניהו: "גיבובי רכילות שקרית"
אליעזר היון
ז' חשון התשע"ה / 31.10.2014 12:51

מני נפתלי, מי ששימש, כמאבטחה האישי של שרה נתניהו וילדיה, ולאחר מכן כאב הבית במעון ראש הממשלה תבע לפני כשבעה חדשים את בני הזוג נתניהו, וכעת הוא חושף פרטים בתצהיר שהגיש לבית המשפט בו מפורטים שורה של אי סדרים, התנהגות פוגענית, ומעשי שחיתות לכאורה של אשת ראש הממשלה.

העובדים, כך לדברי נפתלי, היוו מקור ל’בעיה היגיינית’ בעיניה של הגברת נתניהו. בתצהיר שהוגש על ידי עורכות הדין נעמי לנדאו ונאווה פינצ’וק-אלכסנדר, כותב נפתלי: “כל מי שעובד בקומה השנייה צריך להחליף שלושה זוגות בגדים במשמרת, ולשטוף את הגוף לפני שהוא נכנס לחדר שינה. הבגדים מוספרו מאחד עד שלוש, לפי המיקום שבו נלבשו בעת העבודה”.

“בגד מספר אחד לובשת העובדת בעת שהינה מטפלת בשירותים, בגד מספר 2 בעת ששוהים בחדר כביסה ובגד מספר 3 לשימוש בעת הטיפול בחדר השינה. בין לבין נדרשה העובדת להתקלח. אם היו צובעים קיר בקומה זו, היו צריכים העובדים לכסות בניילון את כל הקומה”.

הקואליציה תתפרק

בהמשך התצהיר קובל נפתלי על כך שראש הממשלה לא בלם את התנהגותה ‘שלוחת הרסן’ של הגברת נתניהו.

זכור לי כי באחת הפעמים שאשת ראש הממשלה ‘גילתה’ שאחת העובדות ארזה בטעות מספר ביצים בשקית אחת, דרשה ממני רעיית ראש הממשלה לחזור למטבח עם העובדת, ותוך 20 שניות לדאוג כי היא תארוז כל ביצה בשקית נפרדת. ברקע שמעתי אותה צועקת – ‘עשר, תשע, שמונה, שבע, שש… אתה מעכב את ראש הממשלה. בגללך תתפרק הקואליציה כי ראש הממשלה ייסע בשבת!'”.

עוד טוען נפתלי כי אשת ראש הממשלה דרשה שכל עובדי הבית יכנו אותה בשם ‘הגברת’, ואף החתימה את כל העובדים על שמירת סודיות כלפיה באופן אישי. מלבד הטענות להתנהגות בלתי מוסרית, מאשים נפתלי את הגברת נתניהו גם בהתנהלות מושחתת בכל הקשור לקבלת המתנות בבית ראש הממשלה: תוך זמן קצר נוכחתי לדעת שגברת נתניהו אינה מרוצה מכך שאני מקפיד על הנהלים, רושם ומאחסן כל מתנה שמקבל ראש הממשלה, והיא אף הודיעה לי שהמתנות צריכות להגיע אליה”.

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: “מצער שבימים אלה, שבהם ראש הממשלה משקיע את כל מעייניו בטיפול בבעיות ביטחון הרות גורל לאזרחי ישראל, הוא נאלץ להתייחס לגיבובי רכילות שקרית, זדונית וקטנונית נגדו ונגד רעייתו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות