לאן נעלם הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד, אחרי שבנה לשר קרעי סוכה?

מוחמד סעוד היה אמור להתראיין אתמול בכלי תקשורת, אך הריאיונות בוטלו כיוון שלא ניתן היה להשיגו - וביממה האחרונה עקבותיו נעלמו לחלוטין • לא מן הנמנע שהשלטונות בריאד לא ראו בעין יפה את התנהלותו ברשתות החברתיות - ואולי גם את כוונתו להיפגש עם השר
חרדים 10
כ' תשרי התשפ"ד / 05.10.2023 00:24

ההיעלמות מסתורית: אושיית הרשת הסעודי, מוחמד סעוד, שהזמין את שר התקשורת שלמה קרעי לביתו בריאד בסוכות – נעלם.

שמחה מקיר לקיר: מה סיפר משה ליאון לגדולי ישראל בב”ב?

סעוד, תושב ריאד, שהתפרסם בזכות תמיכתו הנלהבת בראש הממשלה בנימין נתניהו, הזמין בימים האחרונים את שר התקשורת, שמשתתף בכנס בעיר להתארח בביתו – ואף בנה סוכה לכבודו.

סעוד היה אמור להתראיין אתמול בכמה כלי תקשורת, אך הריאיונות בוטלו כיוון שלא ניתן היה להשיגו, וביממה האחרונה עקבותיו של סעוד נעלמו לחלוטין. הוא צייץ בפעם האחרונה אתמול בשעה עשר בבוקר, סרטון של קרעי מתפלל בבית המלון בו הוא שוהה – ומאז נדם.

לפי רועי קייס מ’כאן חדשות’,  אי אפשר לומר בצורה ודאית מה גרם להיעלמותו הפתאומית של סעוד והאם הוא נעצר, אך לא מן הנמנע שהשלטונות בריאד לא ראו בעין יפה את התנהלותו המוגברת ברשתות החברתיות לאחרונה בהקשר הנורמליזציה – ואולי גם את כוונתו להיפגש עם השר קרעי ולהצטייר כמי שמייצג כביכול את סעודיה הרשמית.

סעוד, התפרסם בשנים האחרונות בשל תמיכתו בישראל ברשתות החברתיות ובייחוד בראש הממשלה, עמו אף נפגש במהלך ביקורו בישראל ב-2019, ביקור שעורר סערה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות