ערב חג: כך תרענני את מראה הבית • רעיונות

לא חייבים שיפוץ מקיף כדי לרענן את מראה הבית, אפשר פשוט לחדש קולקציה או ריהוט • מתנות חמודות, טקסטיל, אביזרים משלימים, פרטי ריהוט – כל אלו ישדרגו את החדרים ויהפכו אותו ל'כמעט חדש'
תמי גיל
י"ב תשרי התשע"ה / 06.10.2014 20:57

את מבקשת לרענן את מראה ביתך. אבל איך עושים זאת?

נתחיל בהצעות לפריטים ייעודיים להלבשת הבית – החל מכלים ומתנות וכלה בטקסטיל ובאביזרים משלימים.

לרשת H&O יש רעיונות מעניינים (צילומים: ישראל כהן):

כלי בית

חגים, שיווק, צרכנות

קולקציית כלי הבית מציעה מנעד רחב של סגנונות המתכתבים עם הטרנדים האופנתיים.

• קולקציית זכוכית וינטג’: פריטים עדכניים המתובלים בנוסטלגיה קלילה ועשויים מזכוכית במגוון דוגמאות: צלחות וקעריות מנוקדות, כלים על רגל להגשת קינוחים, כלי אחסון לעוגיות עם מכסים צבעוניים וסטים ארכיטקטוניים של כוסות יין ובקבוקים דמויי קריסטל.

• קולקציה מוכספת: הגוון המתכתי הקריר המבצע קאמבק בעונת החורף הנוכחית מככב גם על שולחן המטבח: פמוטים, כוסות קידוש, כלי הגשה לעוגה ומלקחיים מעוצבים.

• קולקציית קרמיקה עשירה: כלים בתפזורת (צלחות בגדלים שונים, קעריות למרק וסלטים וכדומה) במתכונת של Mix&Match, בצבעוניות חלקה, כלי הגשה אובאליים וריבועיים, תבניות לפשטידות ולקיש אישי, מאגים בנפחים משתנים וקעריות להגשת קינוחים.

להשלמת הקולקציה הוספנו כלי קרמיקה לארוחה איטלקית מסורתית: מגש לפיצה, קערה לפסטה וצלחות תואמות, כולם בתוספת טיפוגרפיה ייעודית וצילומי תמונות קולינריים. ולקינוח- ליין מתוק במיוחד בעיצובים צבעוניים של עוגיות וקאפקייקס ובו צנצנות לאחסון עוגיות, קערות לריבות או סוכריות, כלים לקינוחים אישיים וכלי הגשה שונים.

• קולקציית ראש השנה: כלי בית המעוצבים ברוח החג על המוטיבים השונים שבו- מלחיה ופלפליה בצורת תפוח, פורס תפוחים, סט קעריות מעודנות בצורת תפוח לברכת התפוח בדבש, כלים לאחסון הדבש והרימונים, קעריות עם הטבעות תפוחים ללפתן ועוד.

טקסטיל לתינוקות

גם לתינוקות מגיע.

המותג קרטרס ממשיך לפנק את הקטנטנים עם טקסטיל איכותי ומעוצב: שמיכות מיקרופליז דו צדדיות, לבנים ולבנות, בדפוסים של דרדסים, מכוניות, כדורים פורחים וצוללות, מגבות גוף בגווני ורוד, לבן או מוקה בתוספת כובע  לעיטוף מושלם ושמיכות דקות בהדפסי כוכבים ופסים שגם המבוגרים ישמחו לאמץ.

 טקסטיל

חגים, שיווק, צרכנות

קולקציית טקסטיל איכותית ונעימה לחדר השינה, לסלון, לחדר האמבטיה ולפינת האוכל.

• מצעים: מבחר גדול של מצעים עשויים 100% כותנה או מיקרופייבר סאטן מוברש לקניה כסט או בתפזורת במתכונת של Mix&Match .

בין פריטי הקולקציה: מצעים פרחוניים רקומים או מודפסים בגוונים הקרובים לאלו הקיימים בטבע, מצעי פייזלי מודפסים דו צדדיים עם אמרה מסוגננת, מצעים בהדפסים גרפיים של שחור ולבן או בהדפסי פסים בגוונים טרנדיים חורפיים. ניתן להשיג במבחר גדלים החל מיחיד וכלה בקינג סייז.

• מגבות: מבחר מגבות נעימות ואיכותיות בגדלים משתנים ובצבעוניות מרהיבה של אפור, כחול, פטרול, דובדבן, סגול, פוקסיה, שמנת ולבן ולצידם חלוקים מפנקים לחורף מושלם. בנוסף- מגבות מטבח בדפוסים אופנתיים כמו ינשופים או בבושקות לתוספת עניין.

• מפות: לאירוח או כתושבות קבע על השולחן בסלון. כל המפות בקולקציית  PRIMAVERA עשויות מפוליאסטר או מתשלובת פוליאסטר וכותנה, איכותיות, מגיעות במידות נדיבות (עד כארבעה מטר)  וקלות לתחזוקה ולניקוי. בין שלל המפות אפשר למצוא מפות פרחוניות מודפסות על רקע בהיר בצבעוניות של סגול, ירוק וורוד, מפות אלגנטיות במראה יוקרתי בגווני כסף, לבן וגרייז’ כהה או בהיר ומפות חלקות דמויות פשתן בצבעוניות קלאסית של אבן או שמנת.

• שמיכות: שמיכות מפנקות, עשירות ואיכותיות מפליז במבחר גדלים וגוונים (פוקסיה, אפור, לבן, גרייז’ (תערובת של אפור ובז’) הדפסי חיות , הדפסי תלת מימד ועוד), שמיכות במגע קטיפה דו צדדיות ואופנתיות המדמות הדפס מנוחש או סרוג.

אקססוריז לבית

חגים, שיווק, צרכנות

חגים, שיווק, צרכנות

חגים, שיווק, צרכנות

חגים, שיווק, צרכנות

חגים, שיווק, צרכנות

חגים, שיווק, צרכנות

לרענון הבית הפרטי או כמתנה במחיר שפוי מציעה PRIMAVERA פריטים מסוגננים במיוחד: כלי קרמיקה במגוון גדלים במראה סרוג של חבלים קלועים, אדניות תבלינים לנוי, עציצי במבוק, קקטוסים ופרחי לבנדר במראה טבעי, פרחים בגבהים שונים ובצבעוניות של כתום, לבן סגול ושלל ירוקים, תיקי קניות ממוחזרים המעוטרים בצילומי תלת מימד, מסגרות לתמונות, חלקן פונקציונליות המגיעות עם מתלה למפתחות או כמחזיקי ספרים ואחרות מעוטרות במשפטים, באבנים דמויי סברובסקי ואפילו בזכוכית מראה.

וגם-פתרונות יצירתיים למתנות החל מספרי בישול הכוללים אפילו מנות לילדים, מארזי ספא מפנקים וסבונים מוצקים בצורות שונות של המותג “מיידלע”.

 לחברת רהיטי דורון יש רעיונות לשדרוג חדרי הילדים בבית. בהשקעה מינימאלית, ובתוצאה מרהיבת עין (צילומים: אורלי שניידר).

לדברי המעצב הראשי של רהיטי דורון, ניצן הורוביץ: “לקראת כניסתו של החורף, זהו זמן מתאים לערוך שינויים ולעצב מחדש את חדרי הילדים. לדבריו: “שימוש זהה ברהיטים בעזרת צבעוניות שונה, מקבל מראה חדש ועדכני.

 חגים, שיווק, צרכנות

חגים, שיווק, צרכנות

חגים, שיווק, צרכנות

רהיטי הבית ממשיכים להתבהר, גם בחורף הנוכחי. הצבעים השולטים הם גווני השמנת והלבן לצד גווני האפור. באופן כללי, הבסיס הבהיר של רהיטים מהווה פלטפורמה מצוינת לבחירת כל שילוב צבעוני שיהיה דומיננטי בחדרי הילדים. כך ניתן בקלות לשנות ולהתאים את אביזרי החדר כדי לקבל צבעוניות שונה, באמצעות החלפת  מצעי המיטה, כיסא, שטיח, ווילונות, מנורת השולחן וכדומה”

ויש לו גם עצות מעניינות:

הצבעים שישתלבו בחדר עם הגוונים  העכשוויים, הם ורוד וסגול לבנות וכחול וירוק חד לבנים.

 שילוב גוונים חיים אחרים המהווים ניגודיות לאפרוריות בחדר, תוך זריקות צבע רעננות יעשו את ההבדל ויכניסו חיים וצבע לחדר.

אביזרים משלימים:

אביזרי חדר הילדים הינם האמירה האישית של הילד ויכולתו לתת אופי שונה לחדר. שימוש נכון בצבעוניות משלימה כמו מדבקות קיר, מתלים, קופסאות אחסון וכריות נוי, יכולים לשנות את מראה החדר, לתת לו אופי שונה ומתאים לכל ילד.

התחדשות החדר ומיון האביזרים:

דרך נוספת לחידוש החדר היא לפנות  כל מה שניתן: אביזרים שאינם מתאימים לגיל הילד, מה שהתיישן / התבלה או סתם מיצה עצמו ולא מתאים יותר לצבעוניות החדשה. לא להתבייש לפנות מהחדר את מה שהפך למיותר… ניתן לתרום/לאחסן לילד הבא. ככה יהיה יותר מקום בחלל  ובאופן כללי פחות זה יותר. ככל שהחדר פחות עמוס כך הוא יותר נעים לעין.

קירות החדר:

מדבקות קיר הן  האופציה המובילה היום לשילוב צבעוניות בחדר. אופציה נוספת לשדרוג החדר היא הוספת תמונות או טפטים למיניהם. כדאי לרתום את הילדים לצייר תמונות אישיות, צילומים ממוסגרים, בדרך זו הקירות לא נשארים ריקים וערומים ומאפשרים לילד להביע עצמו ולהיות מעורב בעיצוב חדרו.

ולסיום, חשוב לא פחות: שימוש נכון בתאורה הטבעית הנכנסת לחדר, התאמת הכיסא ליד שולחן הילדים בצורה ארגונומית מתאימה, שמירה על חללי המשחק בחדר, ויצירת מקום לעידוד קריאת ספרים.

 חגים, שיווק, צרכנות

חגים, שיווק, צרכנות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות