קללות, מכות ובעיטות: בחור ישיבה ששב מטבילה במעיין השילוח הוכה

תקיפה אנטישמית במעין השילוח בירושלים: ערבי תקף בחור חסידי, העיף את מגבעתו, וחבט בו באגרופים ובעיטות • עובר אורח מקומי הציל את הבחור מהתוקף • המשטרה עצרה את התוקף הערבי • עו"ד חיים בלייכר: "שוב אירוע אנטישמי בירושלים - דורשים שימוצה הדין עם התוקף"
חיים טוויל
ד' אדר התשפ"א / 16.02.2021 10:45

בן מיעוטים נעצר בחשד כי תקף, ללא כל סיבה ובאלימות, חסיד ברחוב הסילוואן בירושלים, לפני כשבוע.

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

הם אמרו שזו שפעת קלה: כך נעצור את השקרים של מתנגדי החיסונים

על פי המתלונן, התוקף הכה אותו בראשו, בעט וקילל, ואף העיף אותו על רכב שהיה במקום. מבוגר שעבר במקום התערב ומנע מהחשוד להמשיך בתקיפה.

עם היוודע מעצרו של החשוד, פנה עו”ד חיים בלייכר מחוננו אשר מסייע לנפגע, אל חקירות שלם במשטרת ישראל בדרישה להעמיד את החשוד לדין בהקדם.

במכתב תיאר את פרטי האירוע שהתרחש בשבוע שעבר: “מרשי הותקף קשות בצורה אנטישמית בעת שעלה עם חברו מטבילה במעיין השילוח. מרשי וחברו תלמידי ישיבה בעלי חזות חסידית מסורתית.

“בעת שמרשי וחברו עלו ברחוב הסילוואן במעלות עיר דוד, הבחינו בחבורה של בני מיעוטים מסתכלת לכיוונם. מרשי וחברו המשיכו בהילוכם. או אז ניגש אחד מבני החבורה לעבר מרשי וללא כל סיבה נתן מכה בראשו, כשהוא מנסה להעיף את כובע המגבעת, תוך שהוא מקלל ומחרף בקללות גסות”.

על פי המכתב, המתלונן ביקש מהתוקף לא לגעת בו ואז החל התוקף להכות אותו באגרופים ובעיטות. המתלונן צעק לחברו שיזמין משטרה – ובתגובה אחז בו התוקף והעיפו על רכב שהיה במקום, תוך שהוא נותן לו מכות רבות בעוצמה, וצועק עליו שלא יעז לקרוא למשטרה.

האירוע הסתיים על ידי התערבות של אדם נוסף: “מרשי ניצל מהתקיפה אודות לבן מיעוטים, מבוגר, שהתערב ומנע מהחשוד להמשיך להכות עוד”.

במכתב ציין, כי הנפגע הגיש תלונה במשטרה ונודע לו כי נעצר חשוד בגין התקיפה.

בעקבות זאת דרש עו”ד בלייכר: “אבקש לעשות הכול כדי להעמיד בהקדם את החשוד לדין בגין תקיפה ממניע גזעני בטרם תאלץ המשטרה לשחרר את החשוד המסוכן”.

עו”ד חיים בלייכר מסר כי הוא מקווה שתשוב ההרתעה ומקרים אלו לא יחזרו. “לצערנו אנו חווים שוב אירוע אנטישמי בירושלים. אנו דורשים שימוצה הדין עם התוקף עד תום כדי להביא להרתעה ומיגור האירועים הקשים והחומרים האלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק עוצמה יהודית תנצח
    16/02/2021 14:57
    דני
  1. לא להשכיר לערבים בתים ולא למכור להם דירות