הרב אלי בן דהן: הקרן החדשה מאחורי ההסתה נגד וינטר

סגן השר לשרותי דת טוען כי הקרן החדשה לישראל מנהלת קמפיין הסתה נגד מח"ט גבעתי עופר וינטר • קרא לחבריו בפייסבוק: 'בואו נחשוף את פרצופה האמיתי של הקרן החדשה ושלוחותיה"
נחמן גור
ט"ז אב התשע"ד / 12.08.2014 11:01

סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן, טוען בדף הפייסבוק שלו כי הקרן החדשה לישראל עומדת מאחורי קמפיין הסתה נגד מפקד חטיבת גבעתי, אלוף משנה עופר וינטר.

”אחרי שניסו לפגוע במורל חטיבת גבעתי בגלל השימוש בפסוק ‘שמע ישראל ה’ אלוהינו ה’ אחד’, יוצאים עכשיו בקרן החדשה לישראל (באמצעות השלוחה ‘ישראל חופשית’) בקמפיין חדש נגד מח”ט גבעתי בטענה שמנע הופעת שרית חדד בפני חייליו”, כתב הרב בן דהן.

“העובדה שהחיילים העדיפו את הזמר משה פרץ לא הפריעה להם ומצד שני, העובדות אף פעם לא שינו להם את המציאות המדומה שלהם”.

סגן השר לשירותי דת תוקף עוד ואומר, כי מבחינת אנשי הקרן החדשה “כל הכפשת מח”טים וחיילים בצה”ל, עם גאווה ורוח יהודית כמו עופר וינטר – כשר.  העם ולוחמיו הוכיחו במלחמה הזאת שהם מתגאים ביהדותם ולא מתביישים בה.

”בואו נחשוף את פרצופה האמיתי של הקרן החדשה ושלוחותיה”, קורא סגן השר לחבריו בעמוד הפייסבוק ומוסיף: “אגב, בטח קמפיינים מסוג זה כנראה לא יזיקו לגיוס התרומות של הקרן החדשה באירופה, על חשבון כולנו…

“שיבקשו בונוס על הצלחה, בשל ההתייחסות של סגן שר”.

הקרן החדשה טרם הגיבה על דבריו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הקרן
    12/08/2014 19:03
    איציק
  1. ראשית – אם אכן יש מהשהו ממשי – יש לעצור כל פעילות של הקרן בישראל ולאסור המשך קיום הארגון הזה בארץ. אך לדעתי – להד”ם. רק 10 ימים לאחר ט באב ולא שכחנו מה עושה שנאת חינם. לא צריך לאהוב אותם (אמנם אהבת חינם זה דבר מבורך) אך אין מקום לשנאת חינם. אנו מוקפים מספיק אויבים ושונאים (חלק לא מבוטל מתוכננו) לא צריך להוסיף אש למדורה. התגובה של המח”ט היה מעולה (לא אני אמרתי אלא החיילים). את זה יש להבליט !