קיצוני בית שמש תקפו את הזמר החסידי ארהל’ה סמט

הסיקריקים של העיר בית שמש ממשיכים בהתקפות נגד כל מי שמזדהה עם חיילי צה״ל • הקרבן הפעם: הזמר ארהל'ה סמט, חסיד תולדות אברהם יצחק • המקום והזמן: תפילת מנחה בבית הכנסת 'מנחת שלמה' • הקללות: "חרד"ק צא משכונה" ו"רשע מרושע, תעוף מפה" • החטא: נסיעה לשטחי הכינוס ליד רצועת עזה, כדי לחלק אוכל ולשמח חיילים
שמוליק אברהם
י"ד אב התשע"ד / 10.08.2014 15:00

הסיקריקים של העיר בית שמש ממשיכים בהתקפות נגד כל מי שמזדהה או הזדהה עם חיילי צה״ל – והקרבן הפעם: הזמר ארהל’ה סמט, חסיד תולדות אברהם יצחק.

היום בשעה 13:00 בצהרים הותקף הזמר החסידי ארהל’ה סמט, כאשר יצא מתפילת מנחה בבית הכנסת ‘מנחת שלמה’, ברחוב רש״פ בבית שמש. מספר קיצונים תקפו אותו מילולית באמצע הרחוב, ולא איפשרו לו להמשיך בדרכו.

הסיקריקים צעקו לעברו: “חרד”ק צא משכונה” ו”רשע מרושע, תעוף מפה”.

ארהל’ה, מה חטאת?

סמט: “התקיפה באה על רקע נסיעתי עם אברהם קאפ, מנהל ארגון ‘עזרת אחים’ , לשטחי הכינוס של חיילי צה”ל ליד רצועת עזה, כדי לחלק אוכל ולשמח את חיילי צה״ל”.

אחד הבחורים שהתלווה לקאפ וסמט בנסיעה צילם את ארה’לה מחלק אוכל לחיילים. התמונות הופצו בוואטסאפ. ככל הנראה תמונה בה נראה סמט בפעולה הגיעה גם לידי קיצוני בית שמש, ואלה החליטו לפעול כמנהג אבותיהם בידיהם: תקיפה אלימה.

סמט נכנס בתחילה להלם, אולם מהר מאוד התאושש, לא נגרר לוויכוח והסתלק מהמקום.

כזכור, לפני שבועיים הותקף חייל מילואים בשטיבלאך שערי הרמ”א ברחוב הלל, מקום משכנם של קיצוני בית שמש, כאשר הגיע להתפלל תפילת ערבית.  הסיקריקים תקפו אותו בצעקות רמות ובגידופים, סילקו  אותו אל מחוץ לבית הכנסת, וחוללו פוגרום ברכבו.

בהמשך הם תקפו גם את אברהם קאפ, מנהל ‘עזרת אחים’, על שנסע מספר פעמים לחלק אוכל לחיילי צהל הנלחמים בחזית. הקיצונים השחיתו אמבולנס וציוד יקר ערך, המסייע לתושבי בית שמש בעת מצוקה.

אהרלה סאמעט

התמונה ‘המרשיעה’: סמט (מימין) בפעולה בשטחי הכינוס ליד רצועת עזה

 

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רש
    10/08/2014 16:19
    אחד העם
  1. רחוב רש”פ על שם הרשות הפלסטינית?!

  2. מי שפגע בו זה אותו אחד שפגע בחייל
    10/08/2014 23:06
    תושב בית שמש
  3. הוא נעצר ומשטרת חלם שחרר אותו, גם היום שהתקשרו למשטרה אמרו אין לנו מה לעשות

  4. איככככססססססססססס
    11/08/2014 00:47
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. הדג מסריח מהראש – והסרחון הולך עד סוף העולם…………. איככככססססססססססס

  6. עצוב, כמה עצוב
    11/08/2014 09:14
    דוד
  7. הרי בסה”כ ה”סיקריקים” הם אנשים שמפרשים את הכתבות ואת הטורים הכי סטנדרטיים בפלס וביתד. אם מתרגמים את “לא להתחבר” הקלאסי של היתד – למעשים – מקבלים סיקריקים. מסקנה, השינוי צריך לבוא מלמעלה, מההנהגה ה”נורמלית”, להחליף מסרים ולהחליף דיסקט. צה”ל אינו האויב: חמאס האויב.

  8. לא
    13/08/2014 10:01
    יהודי
  9. מה שכתבתם שלא איפשרו לו להמשיך בדרכו אין זה נכון.