יעקב מרגי: מנהלי הסמינרים חבורת פושעים. בושה שמדברים על מכסות

מנהלי סמינרים דורשים מוועדת הרבנים להורות לעיריית ירושלים שלא לשבץ בכפיה יותר משתי בנות לכיתה, ובתמורה יעלו את מכסת התלמידות הספרדיות ל-30 אחוז • מרגי: "חבורה השולטת בעסקנים שחוששים מאי העסקת בנותיהם וכלותיהם. הגיע הזמן לחקור לאן הכספים מועברים"
אריה ריבקינד
ז' כסלו התש"פ / 05.12.2019 15:09

מנהלי סמינרים דורשים מוועדת הרבנים להורות לעיריית ירושלים שלא לשבץ בבתי הספר בכפיה יותר משתי בנות לכיתה. כך דיווח הפרשן יעקב ריבלין בעיון ‘בקהילה’.

בתמורה לכך, מנהלי הסמינרים התחייבו להעלות את מכסת התלמידות הספרדיות מעשרים וחמישה אחוז לשלושים.

אבשלום אוחיון, אקטיביסט חברתי, הגיב על הפרסום: “אין כבר מילים. תחליפו את ‘מנהלי הסמינרים’ בגסטאפו, את ה’ספרדיות’ ביהודי פולין, הונגריה וגאליציה, והנה לכם הרייך השלישי בארץ ישראל 2019. אולי כדאי גם להחליף את ‘יהדות התורה והשבת’ ל-‘מפלגה הנציונל-דמוקרטית של ישראל’.

ח”כ יעקב מרגי הגיב על דבריו, בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: “לאור דרישת מנהלי הסמינרים – מתנהלים כחבורת פושעים השולטת בעסקנים החרדים שחוששים מאי העסקת בנותיהם וכלותיהם, הגיע הזמן שמדינת ישראל באמצעות משרד החינוך תדרוש הסברים על הגזענות ותבקר את התנהלות העמותות שלהם ולאן הכספים מועברים”.

הוא הוסיף: “בושה וחרפה שהם עוד מעיזים לדבר בפרהסיה על מכסות”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חח חחח חח מרגי נובח לא נושך
    05/12/2019 17:28
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. רק נובח

  2. לא יאומן כנסו
    05/12/2019 17:56
    נאצים
  3. חברי הכנסת הם אל ששמים שנותנים את חבל התלייה למנהלי הסמינרים שמבצעים בפועל את הפשע אם חברי הכנסת משס או ג היה מחליטים להילחם בזה זה היה נגמר מזמן רק שהמקסימום שהם מוכנים לעשות זה לצעוק לפעמים אבל בשום אופן חס ושלום שלא יגיע לידי ביצוע שהרי גם להם אינטרסים בסחר הנשמות הזה. פשע . אגב לא שמתם לב שיש מגפה בעם ישראל כל יום נפטרים אנשים ממחלות ואסונות בכת השכונות החרדיות אולי תתעוררו מה דעתכם אבל רק אולי ההה